  • Data: 2010-09-14 10:25:27
    Temat: Re: Z cylku: czyja wina?
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    P.H. wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > jaaa?? :) ci za mną ;-)

    ;-)))

    > swoja szosą to z jaką prędkością Ty jeździsz nocą po autostradzie?

    Najwyższa osiągnięta przeze mnie prędkość to 250 km/h i została
    ograniczona przez producenta pojazdu.
    Fajnie było, ale krótko i wyjątkowo szybko zżerało ze mnie energię -
    koncetracja przy takiej prędkości jednak wyssała mnie trochę.

    Po krakowsko-katowickiej autostradzie nie jeżdżę - moja lepsza połowa
    powiedziała, że nie zwariowała na tyle, by płacić za drogę wcale nie
    szybszą, niż przez Olkusz.
    Poznańską jechałem tylko raz i to w sumie jakieś 8 kilometrów, więc powoli.

    Zniżki mam po 60% i to od wielu lat.
    Więc daję radę.
    :-)

    --