  • Data: 2013-06-21 18:52:55
    Temat: Re: Z cyklu - kto winny :>
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 czerwca 2013 18:11:50 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Już wiem, jak się opłaci kasę to wydadzą protokół z wypadku, jakby jednak chciała
    czegoś tam dochodzić. Ale popytałem się i ostatnio znajomemu wjechali w dupę, również
    płacił 17 zeta po to żeby dostać protokół, bo policmajstrzy na miejscu niczego nie
    wypisywali. Pytanie czy ta kasa idzie na zmarnowanie, czy można np. z OC sprawcy
    potem to wyciągnąć?

    > L.

    A po co Twoja żona się zatrzymywała. Nic nie zrobiła. Nic jej się nie stało, samochód
    też bez ryski wyszedł. Ona z innej wycieczki była. jak już się zatrzymała to mogła
    spytać czy nic się nie stało i pojechać dalej. Obowiązku posiadanie oczu z tyłu głowy
    nie ma. Mogła nie zauważyć że się starli na ubitej ziemi. A z tym kwitem za 17 zyli
    dla niej to metoda na frajera. Po co komu taki kwit w sytuacji gdy jego to nie
    dotyczy. W razie czegoś sąd sobie bezpłatnie weźmie.