  • Data: 2013-06-21 22:47:19
    Temat: Re: Z cyklu - kto winny :>
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Jun 2013, LEPEK wrote:

    > PS.
    > Jakoś dziwnie wysłałeś tego posta, bo przy cytowaniu nie rozbija mi na linie.

    W kwestii formalnej: "widać że nie jest rozbity".
    Sporo czytników nieprawidłowe (za długie) linie przy odczycie
    automatycznie "zawija" (co nie zawsze jest pożądane, bo powoduje
    komplikacje jeśli dany ciąg znaków nie jest zwykłym tekstem
    a np. długim adresem strony) lub pozwala wybrać czy zawijać
    (co jest optymalne dla użytkownika, jeśli łatwo można przełączać).
    Ale przy cytowaniu linie za długie nie powinny być łamane
    (właśnie z tego powodu, że ich natura może wymagać "całości")
    i wtedy widać, że oryginalny tekst był do kitu (niesformatowany).

    > Chyba, że to ze mną coś nie tak...

    IMVHO nie :)

    pzdr, Gotfryd