  • Data: 2013-06-21 15:55:31
    Temat: Re: Z cyklu - kto winny :>
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
    >Żona jechała pasem do jazdy prosto, obok pas do skrętu w lewo, który
    >jest współdzielony z torami tramwajowymi. Cwaniaki jadą tym pasem po
    >to, żeby >się wepchnąć na pas jadący na wprost (co jest bezsensem bo
    >tam korków nie ma prawie nigdy i swoim wpychaniem się oszczędzają
    >sobie góra 30 >sekund). Tym razem poszło nieco za nerwowo, bo za
    >czającym się cwaniakiem pojawił się dzwoniący tramwaj, toteż koleś
    >wepchnął się szybkim skrętem >przed moją żonę. Ta zahamowała, facet
    >za nią również, ale kolejny już nie zdołał i przywalił w poprzednika.
> [...]

    Mandat za wymuszenie pierwszenstwa moglby dostac.
    Gdyby zona nie zdazyla zahamowac i w niego przywalila, to by jeszcze
    bylo za spowodowanie kolizji i znizki w OC stracil.

    Ale to ze ten za nia nie trzymal bezpiecznego odstepu, to juz
    wylacznie jego problem.
    A tu w dodatku jeszcze nastepny mial ten problem - zona zahamowala,
    ten za nia zahamowal, a tamten chce zeby mu odszkodowanie wyplacic ?

    J.