  • 21. Data: 2014-04-13 22:08:28
    Temat: Re: Z cyklu "kamerka" - SPS11279
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    Gdyby, gdyby... :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2014-04-14 06:58:13
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-04-13 21:05, janusz_k pisze:

    > Ale nie wiem czy o tym wiesz ale ona cię nie widziała, bo wjechałeś jej
    > w martwe pole lusterka, aby cię zobaczyć musi skręcić głowę i to mocno.

    No i? Ja tak właśnie robię przed zmianą pasa. Poza tym lewe lusterka
    często mają strefę zmniejszającą martwe pole.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 23. Data: 2014-04-14 07:28:42
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello janusz_k !:

    > Ale nie wiem czy o tym wiesz ale ona cię nie widziała, bo wjechałeś jej
    > w martwe pole lusterka, aby cię zobaczyć musi skręcić głowę i to mocno.

    Masz rację - MUSI ... to obowiązek przed zmianą pasa.

    Tak samo, jak włączenie kierunkowskazu na tyle wcześnie, aby innych
    ostrzec o swoim zamiarze ...

    > Sam się nma tym złapałem ze dwa razy że tak samo zacząłem zajeżdżać
    > komuś drogę. Dlatego zasadą jest wyprzedać kogoś szybko aby pobyt w
    > martwej strefie był jak najkrótszy.

    Racja - ale jechałem tak szybko, jak inni przede mną.

    W sumie to nie podejrzewałem w tym miejscu tak głupiego manewru - jak
    już pisałem. Inaczej klakson byłby wcześniej, ale czy wystarczyłoby
    miejsca na hamowanie - tego nie wiem. Ta Laguna jechała może z 60 kmh,
    ja ok. 20 szybciej. Trzeba by pasy policzyć na filmie i zrobić wizję
    lokalną ;-) !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 24. Data: 2014-04-14 08:20:39
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 16:18:59 +0200, Grześ napisał(a):

    > Chyba odrobinę szczęścia miałem ...
    > http://youtu.be/xM2qNsRuPoM
    Sytuacja na drodze jakich wiele.
    Nie zauważyłem za bardzo, ale dostałeś w bok czy przeszliście na żyletki?

    PS.
    Każdemu może się zdarzyć, że zrobi taki manewr - nawet Ci którzy zarzekają
    się, że on to nawet głowę obraca :-)

    --
    Franc

  • 25. Data: 2014-04-14 10:03:42
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2014-04-14 06:58, Grejon pisze:

    > No i? Ja tak właśnie robię przed zmianą pasa. Poza tym lewe lusterka
    > często mają strefę zmniejszającą martwe pole.

    W rzeczy samej Laguna II (jak zresztą wiele współczesnych samochodów)
    nie ma "martwego pola w lusterku" o ile to lusterko jest poprawnie
    ustawione - przynajmniej po lewej stronie. Ergo pani nie spojrzała w to
    lusterko...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 26. Data: 2014-04-14 10:27:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R2r" napisał w wiadomości

> [...]
    >nie ma "martwego pola w lusterku" o ile to lusterko jest poprawnie
    >ustawione - przynajmniej po lewej stronie. Ergo pani nie spojrzała w

    Tu byl zakret, i kolega byl ustawiony bardziej z lewej niz na prostej.

    J.

  • 27. Data: 2014-04-14 12:17:58
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Franc !:

    > Sytuacja na drodze jakich wiele.
    > Nie zauważyłem za bardzo, ale dostałeś w bok czy przeszliście na żyletki?

    Na żyletki i trochę na krzaki, ale nie na barierkę ...

    > PS.
    > Każdemu może się zdarzyć, że zrobi taki manewr - nawet Ci którzy zarzekają
    > się, że on to nawet głowę obraca :-)

    Owszem ... ale tym bardziej kierunkowskaz należy włączyć dużo wcześniej,
    na minimum 2 błyski - jeden można przeoczyć, czego sam jestem dowodem
    ... I to powinien być odruch, i to w dobrze pojętym własnym interesie !

    pzdrw.

  • 28. Data: 2014-04-14 18:10:20
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2014-04-14 10:27, J.F pisze:

    > Tu byl zakret, i kolega byl ustawiony bardziej z lewej niz na prostej.

    Uwierz mi, że w przypadku Laguny nie ma to znaczenia o ile nie ustawisz
    lusterka tak, by przede wszystkim móc poprawiać makijaż. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 29. Data: 2014-04-14 20:24:49
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 13.04.2014 o 21:09 jerzu <t...@i...pl> pisze:

    > I to zezwala jej na zmianę pasa?
    Oczywiście że nie, i pewnie by tego nie zrobiła jakby go widziała,
    a że się wlókł to niech się cieszy że się to tylko tak skończyło.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 30. Data: 2014-04-14 20:27:27
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 14.04.2014 o 18:10 R2r <b...@a...pl> pisze:

    > Uwierz mi, że w przypadku Laguny nie ma to znaczenia o ile nie ustawisz
    > lusterka tak, by przede wszystkim móc poprawiać makijaż. :-)
    Nie wiemy jak kierowniczka miała ustawione lusterko, widac tylko efekt że
    Grzesia jednak nie widziała.

    --

    Pozdr
    Janusz