  • 31. Data: 2014-04-14 21:02:52
    Temat: Re: Z cyklu "kamerka" - SPS11279
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Hello janusz_k !:

    > a że się wlókł to niech się cieszy że się to tylko tak skończyło.

    Niby kto się wlókł ???? Patrzyłeś na innych jadących tym pasem ???

    G.

  • 32. Data: 2014-04-15 09:44:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Apr 2014 18:43:21 +0200, w <li970t$g3n$1@mx1.internetia.pl>, Grześ
    <b...@b...com> napisał(-a):

    > Raczej wcześniej powinienem wiedzieć.

    Mnie w takich sytuacjach już na widok kierunkowskazu zapala się ostrzegawcze
    światełko. A w momencie nawet drobnego ruchu w moją stronę, już jestem pewny co
    się będzie działo.

  • 33. Data: 2014-04-15 09:48:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 13 Apr 2014 21:05:10 +0200, w <op.xd9raw0tn0u1o8@moj>, janusz_k
    <J...@o...pl> napisał(-a):

    > Ale nie wiem czy o tym wiesz ale ona cię nie widziała, bo wjechałeś jej w
    > martwe pole lusterka, aby cię zobaczyć musi skręcić głowę i to mocno.

    Są jeszcze lusterka, w których istnieje martwe pole? Czy to może kwestia
    ustawienia?
    Ja w bocznym widzę tył auta, a przez boczną szybę już przód.
    Tylko, że ja mam tak ustawione lusterka, że swoich tylnych błotników nie widzę
    (a u niektórych wypełniają one chyba z połowę lusterka).

  • 34. Data: 2014-04-15 22:05:00
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A włączenie kierunkowskazu nie upoważnia do zmiany pasa - to na 100%.
    Ale nie wiem czy o tym wiesz ale ona cię nie widziała, bo wjechałeś jej w
    martwe pole lusterka, aby cię zobaczyć musi skręcić głowę i to mocno. Sam
    się nma tym złapałem ze dwa razy że tak samo zacząłem zajeżdżać komuś
    drogę. Dlatego zasadą jest wyprzedać kogoś szybko aby pobyt w martwej
    strefie był jak najkrótszy.

    ----

    Ludziom się wydaje, że mają dobrze ustawione lusterka, a tak naprawdę, 99%
    ma ustawione źle! Zwykle są zbyt mało odchylone.
    Dlatego mają te znaczne martwe punkty. Jak lusterko jest bardziej odchylone,
    tak, że nie widzisz w nim swoich drzwi to pole się zmniejsza prawie do zera,
    zauważysz wtedy kątem oka fragment auta, o ile to nie jest SMART :)

    A.

  • 35. Data: 2014-04-16 23:21:13
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 14.04.2014 o 21:02 Grześ <b...@b...com> pisze:

    > Hello janusz_k !:

    > Niby kto się wlókł ???? Patrzyłeś na innych jadących tym pasem ???
    patrzyłem, ustawiłeś się jej tak jak kapelusznik :) to ci zajechałą drogę.
    --

    Pozdr
    Janusz