  • 1. Data: 2014-04-11 16:18:59
    Temat: Z cyklu "kamerka" - SPS11279
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Chyba odrobinę szczęścia miałem ...

    http://youtu.be/xM2qNsRuPoM

    Ku przestrodze dla tych, co tą babkę z Pszczyny znają ....

    Aha - czas w kamerce jeszcze nie przestawiony, i chyba z błędem ok.
    kwadransa.

    Pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2014-04-11 17:25:01
    Temat: Re: Z cyklu "kamerka" - SPS11279
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Apr 2014 16:18:59 +0200, w <li8ui7$jdp$1@mx1.internetia.pl>, Grześ
    <b...@b...com> napisał(-a):

    > Chyba odrobinę szczęścia miałem ...
    >
    > http://youtu.be/xM2qNsRuPoM
    >
    > Ku przestrodze dla tych, co tą babkę z Pszczyny znają ....

    Refleksu raczej nie masz...
    W momencie najechania przez nią na linię już powinieneś wiedzieć co się dzieje.

  • 3. Data: 2014-04-11 17:35:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 11.04.2014 17:25, r...@k...pl pisze:
    > Refleksu raczej nie masz...

    To nie kwestia refleksu, bo było dużo czasu, moja babcia by zdążyła
    zareagować.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-04-11 17:36:23
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Grześ" <b...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ku przestrodze dla tych, co tą babkę z Pszczyny znają ....
    >
    > Aha - czas w kamerce jeszcze nie przestawiony, i chyba z błędem ok.

    grunt to prawidlowa zmina pasa - na drugi raz jedziesz prosto - pani dostaje
    okolo 350 pln i 6 punktow i ma nauczke na przyszlosc...

  • 5. Data: 2014-04-11 17:59:07
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.04.2014 16:18, Grześ pisze:
    > Chyba odrobinę szczęścia miałem ...
    >
    > http://youtu.be/xM2qNsRuPoM
    >
    > Ku przestrodze dla tych, co tą babkę z Pszczyny znają ....

    0:11, lewy kierunkowskaz! nie widziałes go? w razie stłuczki, z takim
    filmem napewno wygrałbyś w sądzie.... 51%.
    ToMasz

  • 6. Data: 2014-04-11 18:17:36
    Od: Bolek <b...@e...com>

    W dniu 2014-04-11 16:18, Grześ pisze:

    > Ku przestrodze dla tych, co tą babkę z Pszczyny znają ....

    To Sosnowiec?
    To pewnie często tu nie przejeżdża.

    Bolek

  • 7. Data: 2014-04-11 18:40:31
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Hello ToMasz !:

    > 0:11, lewy kierunkowskaz! nie widziałes go? w razie stłuczki, z takim
    > filmem napewno wygrałbyś w sądzie.... 51%.

    W sądzie bym wygrał - ale auta szkoda. W sumie racja, że zareagowałem
    późno - nie spodziewałem się tego no i to był błąd (było przed nią
    pusto, i prawie kilometr pasa) - powiedzmy, że to była nauka i dla mnie.

    A włączenie kierunkowskazu nie upoważnia do zmiany pasa - to na 100%.
    --
    G.

  • 8. Data: 2014-04-11 18:43:14
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:5348114a$0$2146$65785112@news.neostrada.pl...

    > 0:11, lewy kierunkowskaz! nie widziałes go?

    a co ma wlaczenie kierunku do zmiany pasa ?
    pani sobie tylko sygnalizuje, nie moze wymuszac pierwszenstwa.. ustepuje
    temu ktory jedzie po swoim pasie.

  • 9. Data: 2014-04-11 18:43:21
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Hello r...@k...pl !:

    > Refleksu raczej nie masz...
    > W momencie najechania przez nią na linię już powinieneś wiedzieć co się dzieje.

    Raczej wcześniej powinienem wiedzieć. Ta baba jechała podejrzanie wolno,
    jakieś 60 kmh (ja ok. 80 ), a na takich trzeba bardziej uważać.

    A co do refleksu - akurat nie na tą Lagunę wtedy patrzyłem, jak na pas
    najechała, to były światła, ale mnie nie widziała. Potem ucieczka.

  • 10. Data: 2014-04-11 18:46:16
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Hello misiek !:
    > Użytkownik "Grześ" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > grunt to prawidlowa zmina pasa - na drugi raz jedziesz prosto - pani dostaje
    > okolo 350 pln i 6 punktow i ma nauczke na przyszlosc...

    Szkoda auta .... a jak by ją obróciło, to jeszcze kilka aut by w nas
    wjechało. To jest na zakręcie, zazwyczaj patrzy się przed siebie czy coś
    na lewym pasie się nie dzieje - przy tych 80 dozwolonych na mokrym
    asfalcie już nie wyhamujesz tak łatwo, szczególnie mając trochę aut z
    tyłu - to było ok. 15.35.