eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnejRe: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
  • Data: 2011-07-18 21:27:39
    Temat: Re: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-18 20:10, J.F wrote:

    > Czemu nie kombi ? Ma swoj urok na wakacje.

    Na co dzień jeżdżenie kombi mnie denerwuje - skacząca tylna półka itp.

    Generalnie aż takie wielkie mi też nie jest potrzebne, teraz bagażnik
    450l na styk daje radę przy dużym obłożeniu.

    > Skoda Superb ? Dyrektorskie auto ..

    Sedan...

    > O, da sie tym szybko pojechac. Pytanie czy warto.

    Raz - w zakrętach to już nie to, dwa to już jest autobus.

    Testowałem Espace IV - wniosek: ostateczność lub ... konieczność, jeśli
    będzie trzeba się w 6 pakować. Ale to jeszcze nie teraz.

    > Ale podejrzewam ze cala masa aut klasy D cie zadowoli.
    > A nawet taka Vectra to przeciez z zalozenia wygodne auto 2+2.

    Vectra jest akurat twarda... i tak samo przestrzenna jak C5 Mk2, czyli
    ... mniejsza. I to drugie w moim przypadku lepiej podchodzi.

    Pozdrawiam,

    --
    MM