eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ cyklu głupich pytań - jak wytrzymałe jest sprzęgło? › Re: Z cyklu głupich pytań - jak wytrzymałe jest sprzęgło?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cyklu głupich pytań - jak wytrzymałe jest sprzęgło?
    Date: Fri, 14 May 2010 07:19:30 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <b...@o...googlegroups.com>
    <hsho2u$33r$1@inews.gazeta.pl> <hsimck$mth$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-253-187.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1273879884 15659 76.223.253.187 (14 May 2010 23:31:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 May 2010 23:31:24 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <hsimck$mth$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280419
    [ ukryj nagłówki ]

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    news:hsimck$mth$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:hsho2u$33r$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Z serwisem póki co rozmawiałem telefonicznie, nawet nie osobiście, a za
    >> pośrednictwem znającego właściciela kolegi, z tego co mi kumpel
    >> przekazał, ze słów właściciela wynikało, że laweciarz jest święty i robił
    >> co mógł, jedyną realną alternatywą było użycie dźwigu. Z relacji żony z
    >> kolei wiem, że tamten przez dwie godziny nie zdołał jej wciągnąć na
    >> lawetę (samochód dojeżdżał do połowy platformy i koniec, nie wiem, co
    >> przeszkadzało), po tych dwóch godzinach przyjechał inny mechanik i po 10
    >> minutach samochód był załadowany, więc w świętość laweciarza raczej nie
    >> wierzę, zwłaszcza że mimo braku orientacji w temacie holowania, wiem, że
    >> są motylki, są podkładane pod unieruchomione koła wózki, no da się...
    >
    > Gdyby to był mój samochód to _natychmiast_ wysłałbym moje uwagi do serwisu
    > na piśmie, za potwierdzeniem odebrania. Nawet jeżeli samochód wygląda ok w
    > tej chwili, to warto mieć jakiekolwiek zabezpieczenie na przyszłość.

    I co zamierzałbyś zrobić z tymi uwagami i potwierdzeniem ich wysłania???
    Jakie to "zabezpieczenie"?

    > Z tego co opisujesz to metoda załadunku samochodu była przeprowadzona
    > zgodnie z najświętszą polską zasadą "Co k***a, ja nie zrobie?!" i mam
    > poważne wątpliwości co do tego w jakim stanie jest sprzęgło. Ciężko wróżyć
    > z fusów, ale na grubość okładzin nie jest taka jak dzień wcześniej.

    Niemożliwe... :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: