-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Olek <a...@d...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Z cyklu głupich pytań - jak wytrzymałe jest sprzęgło?
Date: Thu, 13 May 2010 17:53:09 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <hsh794$7fg$1@news.onet.pl>
References: <b...@o...googlegroups.com>
<hsh2ee$djc$1@inews.gazeta.pl>
<3...@r...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: public72584.xdsl.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1273765989 7664 79.162.155.136 (13 May 2010 15:53:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 May 2010 15:53:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
Thunderbird/3.0.4
In-Reply-To: <3...@r...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2279874
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-05-13 16:40, Jarek P. pisze:
> On 13 Maj, 16:30, "go!"<g...@g...nospam.us> wrote:
>
>
>> szkoda ze mu w trakcie tego szarpania szczeki nagle nie odpuscily..
>> Rozjebalby pare samochodow i siebie przy okazji to moze zlapalby nowe
>> doswiadczenie.
>
>
> Dobra, panowie, dzięki za opinię, wiem już, że nie jest to błahostka.
> Awanturę będę próbował zrobić, ale mam przeczucie, że niewiele uda mi
> się po fakcie załatwić, powiedzcie mi natomiast, czy po takiej akcji
> sprzęgła po prostu jest _trochę_ mniej, czy ono jest już raczej po
> prostu do wymiany?
> Zakleszczone były szczęki na tyle, więc przeguby akurat po dupie nie
> dostały (o ile dobrze rozumiem temat przegubów).
>
> J.
jedynym sposobem to zwalić skrzynie i sprawdzić jak się ma tarcza, ale
w/g mnie powinieneś po prostu sprawdzić czy nagle nie zaczął Ci łapać za
wysoko na pedale, wtedy sprzęgło na wykończeniu. Jeśli łapie na podobnej
wysokości to bym się zbytnio nie martwił. Od takiego rżnięcia na
półsprzęgle tarczę można dobić dosyć szybko, a raczej "zeszklić" :), ale
nie wiadomo ile go było wcześniej. Po fakcie niewiele udowodnisz.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.10 18:29 kml
- 13.05.10 21:12 Maverick
- 13.05.10 22:27 Jarek P.
- 13.05.10 22:28 Jarek P.
- 13.05.10 22:39 Jarek P.
- 13.05.10 22:45 Jarek P.
- 14.05.10 05:18 Pszemol
- 14.05.10 05:20 Pszemol
- 14.05.10 07:17 kml
- 14.05.10 08:54 J.F.
- 14.05.10 09:49 Jakub Witkowski
- 14.05.10 10:03 Karolek
- 14.05.10 13:08 J.F.
- 14.05.10 14:32 Jarek P.
- 14.05.10 16:39 MZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Skoro jest tak dobrze i TANIO to dlaczego jeszcze nie jeździmy na takich akumulatorach?
- co to za obcęgi? [OT]
- Rondo :)
- Jeżeli ktoś rozpędza BMW na drodze publicznej do 250 km/godz. to tworzy narzędzie zbrodni
- parkowanie tyłem
- Rozmiar opony
- Dlaczego bede jezdzil samochodem do centrum?
- Zermatt
- "25 zł/100 i śmiejesz się z elektryków"
- Taniej niż 1,27zł za kilowatogodzinę prądu?
- dojehałem w jednym kawałku
- Apteczka wg DIN 13164
- Polskie Obserwatorium Bezpiecze?stwa Ruchu Drogowego (POBR) mapa wypadk??w
- Department of Government Efficiency Europe, EU is made of Elon Tesla
- ostrość hamulców
Najnowsze wątki
- 2025-05-31 Skoro jest tak dobrze i TANIO to dlaczego jeszcze nie jeździmy na takich akumulatorach?
- 2025-05-31 Warszawa => IT Data Analyst (obszar Power BI) <=
- 2025-05-31 Warszawa => IT Hardware Specialist - Wsparcie i Konfiguracja <=
- 2025-05-31 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-05-31 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-05-31 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-05-31 co to za obcęgi? [OT]
- 2025-05-30 Rondo :)
- 2025-05-30 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-05-30 Warszawa => Senior C++ Developer (analiza numeryczna i modelowanie) <=
- 2025-05-30 Gdańsk => Team Lead Data Engineer (Snowflake) <=
- 2025-05-30 Warszawa => Team Lead Data Engineer (obszar Snowflake) <=
- 2025-05-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-05-30 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-05-30 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=