  • 111. Data: 2011-05-22 08:50:46
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:ir97ho$6bo$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

    > To się pytam do czego ten przycisk jest.

    Fizyczne zabezpieczenie przed podłączeniem się do sieci niepowołanych
    sprzętów, nawet jakbyś znał hasło, albo go nie było.

    Więc i tak muszę, bo pudełko z kluczem WEP leży w tym samym pokoju co lb.
    ;-)

  • 112. Data: 2011-05-22 08:52:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie domyślnie to on sobie po pierwszym odpaleniu już chce coś tam
    > sobie sprawdzać.
    > Na szczęście w X8 jest możliwość wyłączenia transmicji danych po prostu z
    > widgeta (tylko go włączyć) lub z menu. Nie trzeba żadnych extra programów.

    No i prawidłowo, to załatwia problem.
    U mnie sprawa poległa na standardowym braku tego widżeta w telefonie.
    Plus lenistwie użytkownika telefonu, który miał go wgrać.

  • 113. Data: 2011-05-22 09:30:39
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 22 May 2011 08:50:46 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Więc i tak muszę, bo pudełko z kluczem WEP leży w tym samym pokoju co lb.
    > ;-)

    Matko Boska! Weźcie go wyciągnijcie z formaliny. Mnie splonkował, ale może
    ktoś inny wytłumaczy mu, że technika poszła do przodu, wynaleziono WPA,
    WPA2 i wieszanie kłódki na antenie to przeżytek. Nabiega się koło tego
    WEP'a, a jakiś dzieciak go w dwie minuty shakuje i włamie się na te jego
    256kb.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 114. Data: 2011-05-22 09:33:55
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 22 May 2011 08:45:23 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Następny, który pragnie regulować moje życie, bo ma przekonania.
    > Ludzie, obudźcie się.

    Nie boisz się używać czegoś tak strasznie nowoczesnego jak LB? Nie przeraża
    Ciebie jego szybkość? Lepiej coś takiego sobie postaw:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/94/O
    ptischerTelegraf.jpg

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 115. Data: 2011-05-22 10:29:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie wiem o czym piszesz, nic nie ustawiam, nic nie synchronizuję, co
    > trzeba to robi się samo.
    >
    > Może dlatego że komputer używam do zupełnie innych funkcji niż komórkę,
    > więc poza kopią zapasową, nie ma tam wspólnych tematów.

    Czyli całkiem od rzeczy gadasz.

  • 116. Data: 2011-05-22 11:08:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyli całkiem od rzeczy gadasz.

    Nie - to Ty nie czytasz na co odpowiadasz.
    Zafiksowaliście się na jakiejś synchronizacji, o której ja nic nie gadałem,
    ani przez chwilę.

  • 117. Data: 2011-05-22 11:23:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 May 2011 18:04:25 +0200, Cavallino wrote:
    >Bo ponieważ?
    >Jak ktoś chce oszczędzać, to kupuje Playa, a jak nie chce, to chyba nie ma
    >problemu z kupieniem takiego abonamentu, który zawiera równo płatne minuty
    >do wszystkich.

    A dziecko ma taki abonament ? Bo jego kolezanki i koledzy szybko
    zauwaza ze to za drogo kosztuje :-)

    >Zresztą sporo moich znajomych, a i rodzina i formy przez nią posiadane już
    >się przeniosła do Playa, więc dzwonić się da za 0 zł.

    Swoja droga to juz chyba czes zeby zaczeli to ograniczac :-)

    J.

  • 118. Data: 2011-05-22 12:28:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie - to Ty nie czytasz na co odpowiadasz.
    > Zafiksowaliście się na jakiejś synchronizacji, o której ja nic nie
    > gadałem, ani przez chwilę.

    No właśnie, więc należało nam napisać, że gadamy od rzeczy a nie odpowiadać
    po swojemu od rzeczy

  • 119. Data: 2011-05-22 13:25:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A dziecko ma taki abonament ?

    My mamy taki abonament.
    A dziecko nie, bo mam zamiar od dzieciństwa uczyć, że telefon nie służy do
    plotkowania, tylko do wymiany ważnych informacji.

    >Bo jego kolezanki i koledzy szybko
    > zauwaza ze to za drogo kosztuje :-)

    Ale co za drogo kosztuje?
    Pretensje że kupili zły abonament, to można mieć do tych co kupowali.

    > Swoja droga to juz chyba czes zeby zaczeli to ograniczac :-)

    Co niby?
    W jakiej sieci nie masz darmowych rozmów wewnątrzsieciowych i po jakiego w
    takiej sieci utrzymywać cokolwiek?

  • 120. Data: 2011-05-22 13:25:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No właśnie, więc należało nam napisać, że gadamy od rzeczy

    Napisałem.
    Tylko nie raczyłeś przeczytać.
    Albo może było zbyt ładnie napisane, to i nie dotarło.