    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Z cyklu: "Z zycia wziete: czy prostowac tarcze hamulcowa?"
    Date: Tue, 11 May 2010 08:56:48 +0200

    W dniu 2010-05-11 08:48, doktorski pisze:

    > Oddalem kolo w rece lokalnego nie-motocyklowego wulkanizatora wiec
    > polowe "winy" biore na siebie. Musi pizgnal kolo na maszyne (jak
    > zwykle robia to z samochodowymi) i tarcza dostala cios. Innego wyjscia
    > nie widze. Inna sprawa, ze jak pojechalem z reklamacja to wzial sprawe
    > na klate jak nalezy i doszlismy do porozumienia. Przy cenie po jakiej
    > kupilem uzywke nawet nie chce mi sie tracic czasu, zeby odzyskiwac
    > kase. Postawa sie liczy.
    >
    > A wracajac do pytania: jesli oddajesz do kogos kto nie za czesto robi
> [...]

    Ostatnio robilem kolo do RoadKinga, szprychowane. No i, jak zwykle,
    odkrecilem kolo pasowe zeby latwiej bylo zapiac kolo na maszyne do
    sciagania opon. Cale szczescie ze stalem przy kolesiu co ta opone robil.
    Sciagnal elegancko opone ale biedaczek chyba pierwszy raz w zyciu robil
    opone z detka. Chlopaczek bierze sie za zakladanie nowej. Patrze a ten
    pacan usiluje zapiac kolo za tarcze hamulcowa ! To ja mu na to ze nie po
    to, kurwa, odkrecalem pulleya zeby on mi teraz tarcze niszczyl ! Dobrze
    ze to bylo w znajomym warsztacie bo by koles w leb dostal.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition