eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZ cyklu...: Czy jest mozliwosc zrobienia w prosty sposob...Re: Z cyklu...: Czy jest mozliwosc zrobienia w prosty sposob...
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Z cyklu...: Czy jest mozliwosc zrobienia w prosty sposob...
    Date: Wed, 1 May 2013 13:20:57 +0200

    Dnia Wed, 1 May 2013 12:55:03 +0200, Piotrek napisał(a):
    > odpada dual z w/w powodu - chcialbym aby rodzinka korzystala z takiego
    > rozwiazania.

    A ta karta to jakiego operatora ? Jak w Erze, to mozna zrobic tandem
    :-)

    > myslalem, ze jest (juz) moze jakies specjalne oprogramowania na komorke dla
    > windows phone, androida....;

    Watpie, bo to raczej na poziomie sieci. GSM przewidziany jest do
    jednej rozmowy naraz. No chyba ze UMTS potrafi cos wiecej.

    > to ma byc proste rozwiazanie, do zastosowan czysto domowych.

    I w zasadzie takim pozostaje.

    > Kolega pare latemu mial juz zrobione podobne rozwiazanie, ale on korzystal z
    > operatora voip i bramki fritz; do bramki przypisal nr stacjonarny;
    > komorka -> nr stacjonarny w bramce = bezplatne polaczenie; wdzwnial sie we
    > fritza, wklepywal pin code i wtedy juz po voip laczyl sie z calym swiatem za
    > grosze (zdaje sie korzystal z voipdiscount.com).

    Tylko ze to wymaga dwoch kanalow rozmownych naraz. I znow wracamy do
    bramki lub voip.

    > Zapewne moglbym cos takiego zrobic z nowym modelem bramki fritz, ale
    > musialbym do polaczen wykorzystac modem gsm wpiety do portu USB.

    Nie wiem czy te modemy fonie transmituja ... mysle ze nie.

    Jest fritz LTE, karte sie wsadza do srodka, ale droga zabawka i nie
    obiecuje ze zadziala i ze w ogole fonie obsluguje.

    J.