eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZ cyklu...: Czy jest mozliwosc zrobienia w prosty sposob...Re: Z cyklu...: Czy jest mozliwosc zrobienia w prosty sposob...
  • Data: 2013-05-01 16:48:34
    Temat: Re: Z cyklu...: Czy jest mozliwosc zrobienia w prosty sposob...
    Od: "Piotrek" <p...@s...mowimy.nie> szukaj wiadomości tego autora

    > Watpie, bo to raczej na poziomie sieci. GSM przewidziany jest do jednej
    > rozmowy naraz. No chyba ze UMTS potrafi cos wiecej.

    z zalozenia ma byc zestawiane tylko jedno polaczenie. druga osoba chcaca
    skorzystac z polaczenie bedzie musiala poczekac az sie zwolni karta SIM.

    > Nie wiem czy te modemy fonie transmituja ... mysle ze nie.

    jeden z modemow (3g) huawei z odblokowana funkcja "voice call" pozwala sie
    laczyc z innym nr gsm tylko jakosc byla podla podczas testow. Byc moze cos
    pominalem i stad taka cienka jakosc glosu. Aplikacja do obslugi byla pod
    windows (samo dzwonienie sluchawki (z mikrofonem) -> PC z modemem na USB ->
    inny nr gsm). Myslalem, ze da sie wyeliminowac PC-ta lub cos podobnego do
    raspberry pi i zrobic to z wykorzystaniem telefonu/smartfona.

    > Jest fritz LTE, karte sie wsadza do srodka, ale droga zabawka i nie
    > obiecuje ze zadziala i ze w ogole fonie obsluguje.

    Widzialem juz posty dotyczace spinania fritza i modemu 3g, tylko nie
    pamietam czy operacja zakonczyla sie sukcesem (polaczenie bylo bdb jakosci)

    Widze, ze "zabawy" moze byc sporo :-(