  • 21. Data: 2010-01-02 18:04:04
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 02 Jan 2010 17:04:15 +0100, w <hhnqqa$9b4$2@inews.gazeta.pl>, Artur Maśląg
    <f...@p...com> napisał(-a):

    > Granica ciśnienia? Jakiego ciśnienia? Chyba atmosferycznego.

    Jeżeli masz ciśn. atmosferyczne w swoim układzie hamulcowym, to tylko
    pogratulować że jeszcze żyjesz.

    Po prostu ABS nie działa-wyłącza się (przynajmniej w starych wersjach), gdy do
    zblokowania wszystkich kół wystarcza niewielka siła.

  • 22. Data: 2010-01-02 18:21:01
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Karolek"

    > Co ty pierdolisz, ja nie pisze o jego wygladzie.
    > To sa zwykli oszusci, ten film to tylko slaby kant, a ty chyba
    > jestes kretynem jak w to wierzysz.
    > Inni juz pokazali palcem te wpady, ktore nawet nieznjacy sie na
    > autach rozpoznaja i zrozumieja.

    Ehe...dokładnie widać, że film jest nakręcony w studio filmowym
    Michelina, a te wszystkie bzdurne poślizgi to tylko triki komputerowe
    i fotomontaż. Dokładnie to widać - a raczej wcale nie widać zmiany
    opon, mało tego w pobliżu wcale nie ma autoryzowanego zakładu zmiany
    opon z letnich na zimowe, czyli jeśli jakakolwiek zmiana nastąpiła, to
    na pewno nie była autoryzowana a to podważa wiarygodność tego testu.
    Tak samo jak osoba tego wątpliwej jakości "reportera" którym jest nie
    kto inny ale prezes Michelin tyle, że dla niepoznaki ubrany w
    lumpeksie.

  • 23. Data: 2010-01-02 18:34:32
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kretynem jak w to wierzysz.
    > Inni juz pokazali palcem te wpady, ktore nawet nieznjacy sie na autach

    ło matko polko.... aż mi sie odechciało z tobą dyskutować.
    Zawsze są ci "inni" tylko jak trzeba ich wskazać to nagle ich nie ma???

    ---------
    Pozdrawiam
    Piotr Jaksoń
    0 602 478 375
    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 24. Data: 2010-01-02 18:38:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    r...@k...pl pisze:
    (...)
    > Po prostu ABS nie działa-wyłącza się (przynajmniej w starych wersjach), gdy do
    > zblokowania wszystkich kół wystarcza niewielka siła.

    Ciekawe rzeczy opowiadasz - najpierw twierdziłeś, że poniżej jakiegoś
    ciśnienia w układzie hamulcowym ABS nie działa (pomijam awarię) co
    miałoby być wytłumaczeniem braku pracy ABS na tym filmie, teraz
    twierdzisz, że stare ABS nie działały, kiedy do zablokowania kół
    potrzebna była niewielka siła. Czytam te rewelacje z coraz większą
    ciekawością, szczególnie że pojazd prezentowany na filmie nie jest
    jakiś archaiczny (Ibiza II) i ABS ma całkiem przyzwoity (pewnie 5 gen.).

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 25. Data: 2010-01-02 18:45:48
    Od: złoty <g...@g...pl>

    WIHEDCNF pisze:

> [...]
    > osoba tego wątpliwej jakości "reportera" którym jest nie kto inny ale
    > prezes Michelin tyle, że dla niepoznaki ubrany w lumpeksie.

    ..sorry kolego ale faktycznie ten film to zwykle fake. Chlopcy chcieli
    (musieli?) cos udowodnic..no i robili co mogli by sie postarac.
    Niestety - w taki sposob media miela papke dla przecietnego zjadacza
    chleba. I co dziwniejsze - wielu w to wierzy.
    Najsmieszniejsze w tym wszystkim jest to.. ze mogli udowodnic to co
    chcieli na kilka sposobow, nie lapiac sie tandetnego fake'a.
    No ale.. ktos, kto by to robil musialby miec pojecie o jezdzie...heh

    Obejrzyj sobie ten filmik ponownie - Tom N i inni dobrze wychwycili
    stosowne momenty. Mysl! ..a nie "lykaj jak pingwin" :)

    pzdr
    A.

  • 26. Data: 2010-01-02 18:50:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    WIHEDCNF pisze:
    (...)
    > Heheheeh - mnie ten filmik nie był potrzebny bo ja MAM zimowe opony i
    > wiem jaka jest różnica,

    Skoro tak, to powinieneś również zauważyć, że ten test jest tak
    naciągany, że aż tutaj po latach słychać trzeszczenie - ręczny to
    specjalnie zaciągali, by wyłączyć ABS itd.?

    > dobrze, że to wrzuciłeś, bo może grupowi maniacy
    > letnich opon zimową porą pójda wreszcie po rozum do głowy :D

    LOL - naiwniaków jak widać nie sieją. Może i dobrze, że wrzucił
    - jest się z czego i z kogo pośmiać :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 27. Data: 2010-01-02 18:53:33
    Od: złoty <g...@g...pl>

    złoty pisze:

> [...]
    >
    > Obejrzyj sobie ten filmik ponownie - Tom N i inni dobrze wychwycili
    > stosowne momenty. Mysl! ..a nie "lykaj jak pingwin" :)

    ..ze swojej strony dodam jeszcze 24-27 sek, gdzie widac ewidentne
    dodanie gazu (majace prawdopodobnie na celu podciecie przyczepnosci
    ..hehe..zwlaszcza przy tym zaciagnietym recznym) przy skrecie w lewo i
    glos narratora: "..skret w lewo i UJECIE gazu i mimo wszystko samochod
    sie nie miesci..:" ROTFL

    ..kurcze - jak mi dobrze zaplaca nakrece taki filmik "udowadniajacy" iz
    tandetne letnie w tych warunkach beda sie sprawowaly lepiej niz
    najlepsze zimowki ;)

    pzdr
    A.

  • 28. Data: 2010-01-02 19:08:06
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    ksoniek pisze:

    > ło matko polko.... aż mi sie odechciało z tobą dyskutować.

    Bo jest glupcem i nie masz argumentow.

    > Zawsze są ci "inni" tylko jak trzeba ich wskazać to nagle ich nie ma???

    Jacy inni?
    Nie wiem kto to krecil i rezyserowal, ale byla to lajza do kwadratu.
    Ale widac, ze sa jeszcze wieksze lajzy, ktore chyba zamykaja oczy
    ogladajac ten film, aby przypadkiem nie zobaczyc jak gosc sie ciagnie na
    zaciagnietym recznym itp.

    --
    Karolek

  • 29. Data: 2010-01-02 19:16:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Artur Maśląg wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > miałoby być wytłumaczeniem braku pracy ABS na tym filmie, teraz
    > twierdzisz, że stare ABS nie działały, kiedy do zablokowania kół

    Pomijając już to czy tak jest czy nie, bo nigdy o czymś takim nie
    słyszałem - zauważ, ze jedno i drugie to dokladnie to samo.
    Mała siła potrzebna do zablokowania kół to niskie potrzebne do tego
    cisnienie i o to autorowi chodziło, ale czujny pms'owicz jak zwykle czepia
    sie pierdołów.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 30. Data: 2010-01-02 19:35:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Kuba (aka cita) pisze:
    (...)
    > Pomijając już to czy tak jest czy nie, bo nigdy o czymś takim nie
    > słyszałem - zauważ, ze jedno i drugie to dokladnie to samo.

    Nie bardzo.

    > Mała siła potrzebna do zablokowania kół to niskie potrzebne do tego
    > cisnienie i o to autorowi chodziło,

    Ekhem - nie wiem czy zauważyłeś, ale chodziło o wyjaśnienie czemu
    ABS nie działał na oponach letnich. Mamy już dwie wersje autorstwa
    tej samej osoby - jedna lepsza od drugiej. Zdaje się, że na takim
    samym poziomie wiarygodności, co cały ten test.

    > ale czujny pms'owicz jak zwykle czepia sie pierdołów.

    To nie są pierdoły, a kwestie zasadnicze. Zadałem pytanie, jakim
    cudem ABS świetnie działał na oponach zimowych, ale na tych
    letnich już nie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.