  • Data: 2010-01-02 19:53:39
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hho25e$lue$1@news.mm.pl...

    > Bo jest glupcem i nie masz argumentow.

    > Jacy inni?
    > Nie wiem kto to krecil i rezyserowal, ale byla to lajza do kwadratu.
    > Ale widac, ze sa jeszcze wieksze lajzy, ktore chyba zamykaja oczy
    > ogladajac ten film, aby przypadkiem nie zobaczyc jak gosc sie ciagnie na
    > zaciagnietym recznym itp.
    >

    > --
    > Karolek

    ponieważ stwierdziłeś że nie tak dużo ludzi już zdemaskowało że jest to
    oszustwo to proszę napisz opinie tych osób.
    Czy ja dobrze widzę tam stare logo TVP2? Dlaczego tak wiele osób jak mówisz
    pokazało że to oszustwo a nikt nie zgłosił tego do prokuratury? Skoro
    fałszują to podlegają pod bodajrze Art 4 Prawa Prasowego (a prawo to
    obowiązuje od 1984 roku. Wiedział ktoś że doszło do złamania prawa, dlaczego
    nikt tego nie zgłosił??