  • Data: 2010-01-02 19:35:05
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba (aka cita) pisze:
    (...)
    > Pomijając już to czy tak jest czy nie, bo nigdy o czymś takim nie
    > słyszałem - zauważ, ze jedno i drugie to dokladnie to samo.

    Nie bardzo.

    > Mała siła potrzebna do zablokowania kół to niskie potrzebne do tego
    > cisnienie i o to autorowi chodziło,

    Ekhem - nie wiem czy zauważyłeś, ale chodziło o wyjaśnienie czemu
    ABS nie działał na oponach letnich. Mamy już dwie wersje autorstwa
    tej samej osoby - jedna lepsza od drugiej. Zdaje się, że na takim
    samym poziomie wiarygodności, co cały ten test.

    > ale czujny pms'owicz jak zwykle czepia sie pierdołów.

    To nie są pierdoły, a kwestie zasadnicze. Zadałem pytanie, jakim
    cudem ABS świetnie działał na oponach zimowych, ale na tych
    letnich już nie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.