eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZ Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południeRe: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
  • Data: 2009-05-22 12:27:35
    Temat: Re: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrolek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gv5j2d$h2c$1@news.onet.pl...
    > Macie zdrowie chłopaki!
    > My to już stare kapcie (bliżej 50 niż 40)
    no ja 30 a kolega ma 40 więc jakieś szczyle też nie jesteśmy:)
    ale w sumie sam byłem zdziwony że po całym dniu jazdy jak zajechaliśmy to w
    ogóle nie zmęczeni. Pewnie po płaskim ma znaczenie ale na to składa sie też
    to czy często się glebi i jak bardzo trzeba się sprzęta nadźwigać. Mnie sama
    jazda nie męczy po czym by tam nie była ale np jak bym miał podnosić złoma
    non stop to zabije szybciutko, lub tak jak w Rumunii nic mnie nie dobiło jak
    palenie z kopa po tym jak wentylator rozładował akku. No ale jak się waży 60
    kg to nie ma co wymagać.

    Pozdrawiam
    rafał
    450exc