  • Data: 2012-01-09 21:16:13
    Temat: Re: Z P965 na P45 konieczna reinstalacja ?
    Od: Nunez <n...@L...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-09 10:20, M.G. pisze:
    > Czesc,
    > mam problem pytanie:
    > -czy konieczna jest reinstalacja systemu Windows 7 x64
    > gdy zmienie plyte główna ?
    > Stara płyta byla na chpsecie Intel P965
    > a "nowa" ma chipset Intel P45
    > Czy wystarczy ewentualnie zaktualizowac sterowniki np. intel inf itp.?
    > Mam nadzieje ze sys. "wstanie" po takiej zmianie bez reinstalacji ale
    > czy na pewno ?

    Myślę, że jeśli odinstalujesz wcześniej "kontrolery IDE ATA/ATAPI",
    wyłączysz kompa i przełożysz płytę to jest duża szansa, że system
    wstanie. Problem możesz mieć np. w różnicy pracy dysku na obu płytach
    (SATA/AHCI), ale wtedy może pomóc wyłączenie AHCI w biosie nowej płyty
    (tylko po co).
    Spróbować nie zaszkodzi. Zrób sobie wcześniej backup najważniejszych
    danych z partycji systemowej, jak nie ruszy to format i czysta instalacja.

    --
    Pzdr
    Nunezik