  • 1. Data: 2015-11-18 20:19:39
    Temat: Z Cardboard VR coraz lepiej
    Od: atm <...@v...pl>

    Dzisiaj odpalilem ta aplikacje:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sh
    akingearthdigital.vrsecardboard
    Obejrzalem VR teledysk Muse: zrobili bardzo dobry efekt, nie tylko 360st
    ale rowniez 3D. W G2 mam rozdzielczosc 1080x1920, no niestety akturat
    tuaj przydaloby sie 4K.
    "Okularow" jest sporo na Allegro:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string
    =cardboard&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-kpr
    -v4-ele-1-5-0907
    Widze, ze aplikacje obslugujace ten typ wyswietlania ewoluuja, staja sie
    coraz lepsze.

  • 2. Data: 2015-11-18 20:25:00
    Temat: Re: Z Cardboard VR coraz lepiej
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/18/2015 2:19 PM, atm wrote:
> [...]
    -v4-ele-1-5-0907

    > Widze, ze aplikacje obslugujace ten typ wyswietlania ewoluuja, staja sie

    masz jakies info dotyczace metody robienia wideo 360?
    jakiej aplikacji uzywasz? <rs>

  • 3. Data: 2015-11-18 20:32:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-18 20:25, rs wrote:
    akingearthdigital.vrsecardboard

    =cardboard&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-kpr
    -v4-ele-1-5-0907

    > masz jakies info dotyczace metody robienia wideo 360?
    > jakiej aplikacji uzywasz? <rs>

    Nie zabieralem sie za to. Do odtwarzania gotowych materialow uzywam po
    prostu aplikacji ze sklepu, jak np wyzej wspomniana Vrse.
    Nawet taki rollercoaster tworzy fajny efekt:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fi
    brum.roallercoastervr

  • 4. Data: 2015-11-18 20:37:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.11.2015 o 20:19, atm pisze:
> [...]
    -v4-ele-1-5-0907

    > Widze, ze aplikacje obslugujace ten typ wyswietlania ewoluuja, staja sie
    no... nie wiem. ja cardboarda posklejałem jakieś pół roku temu, z
    wypiekami na policzkach, bo pomysł genialny. Ale od pół roku - jakby nic
    się nie zmieniło. sterowanie tym wynalazkiem to koszmar, chociaż możnaby
    wykorzystac jakieś bluetooty, dzwięk....
    czy mkv 3d można juz bez łaski oglądać na cardboardzie?
    ToMasz

  • 5. Data: 2015-11-18 20:40:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-18 20:37, ToMasz wrote:
> [...]
    > wykorzystac jakieś bluetooty, dzwięk....
    > czy mkv 3d można juz bez łaski oglądać na cardboardzie?

    Nie wiem, poprzestaje na podstawowej funkcjonalnosci, calosc traktuje
    jako ciekawostke, z pewnoscia fajniejsza niz okulary 3D dodawane do
    telewizora. Interakcje na odpowiednim poziomie mam nadzieje, ze
    zaoferuje Oculus badz jego konkurencja :]
    Trzeba bedzie jednak przeczekac v1.0 tych sprzetow.

  • 6. Data: 2015-11-18 20:42:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > masz jakies info dotyczace metody robienia wideo 360?
    > jakiej aplikacji uzywasz? <rs>
    ja niedawno sprzedawałem mieszkanie. chciałem zrobić profesjonalną
    panoramę 360. efekt "z ręki" był powalający. oczywiście na pierwszy rzut
    oka, bo pojedyńcze fotki tak średnio się schodziły. więc bez
    zastanowienia zbudowałem taki uchwyt, karuzelkę z wahadełkiem, tak aby
    idealnie obracać telefonem. do bani. niema szans aby tak sfotografować
    mieszkanie żeby fotki się pozłaziły. obawiam się że soft jest
    dostosowany do obiektów znajdujący się bliżej niż nieskończoność, ale
    dalej niż.... wielość małego pokoju. jak Tobie sie coś uda - napisz.
    natomiast udaje mi się "pstryknąć" dwie fotki, tego sameg obiektu, ale
    z przesunięciem aparatu o pół metra. te fotki sklejam w gimpie w jedną
    całość tak aby każde oko widziało inną fotkę. dziadkom na widok wnuczki
    3D, szczęki poopadały.

    ToMasz

  • 7. Data: 2015-11-18 20:42:53
    Od: atm <...@v...pl>

    Dodatkowo info odnosnie materialow YT:
    http://www.spidersweb.pl/2015/11/youtube-cardboard-v
    r.html
    No i Street View teraz juz tez obsluguje Cardboarda.