  • 31. Data: 2012-10-10 14:21:12
    Temat: Re: You're holding it wrong - oficjalnie.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message
    news:5075346f$0$26708$65785112@news.neostrada.pl...

    > pewnie bedzie to zalezalo od stopnia intensywnosci korzystania z telefonu
    > i iP tu tez nie blyszczy - co zreszta powinienes sam wiedziec.

    Co to znaczy "też nie błyszczy"?
    Sugerujesz, że SGSIII ma kiepski czas pracy na baterii?

    > Niektorym bateria starcza ledwo na 1 dzien (a jak sie 'zapra' to na max 6
    > godzin ;) - a mi czasami nawet na 3 pelne dni (z ograniczeniem, a nie
    > calkwitym wyeliminowaniem, uslug internetowych).
    > Wiec Twoj przytyk jest conajmniej wydumany z racji braku innych
    > argumentow.

    No więc doszły do mnie słuchy, że SGSIII wytrzymuje na jednym ładowaniu
    połowę tego co wytrzymuje iPhone przy takim samym używaniu...

  • 32. Data: 2012-10-10 14:22:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Przy standardowym używaniu tel + net min 2 dni.

    Co to znaczy "standardowe używanie telefonu + net"?
    Masz na myśli abonament 1400 minut i 2 Giga danych GSM/miesiąc + wifi?
    Czy może "standard" w postaci karty zdrapki za 50 zł raz na trzy miesiące?

    Powiedz mi, jaki Ty masz abonament ?

  • 33. Data: 2012-10-10 14:29:53
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > No więc doszły do mnie słuchy, że SGSIII wytrzymuje na jednym ładowaniu
    > połowę tego co wytrzymuje iPhone przy takim samym używaniu...

    Faktycznie, SGS3 zostal wgnieciony w podloge:
    http://www.phonesreview.co.uk/2012/09/26/iphone-5-vs
    -samsung-galaxy-s3-battery-life-confrontation/
    Pracowal 18 min krocej, to jest dopiero tandeta ;P
    A ze ekran znacznie wiekszy, to nie istotne.
    AL zapewne mial na mysli kiepski czas pracy na baterii WSZYSTKICH
    smartfonow. Obecnie nie potrafimy sobie wyobrazic, ze takie urzadzenia
    moglyby pracowac tydzien, miesiac czy rok bez doladowania.
    Przyzwyczailismy sie do tego uposledzenia w mniejszym czy wiekszym
    stopniu. Pamietam stare notatniki elektroniczne Casio, tam baterie
    wymienialem raz na pol roku chyba. Tak walsnie powinny sie zachowywac
    wspoczesne urzadzenia. Zamiast tego powinnismy dostawac w pakiecie
    aplikacje pokazujace na mapie najblizsze gniazdko.

  • 34. Data: 2012-10-10 16:56:59
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-10-10, o godz. 05:20:30
    Pszemol <P...@P...pl> napisał(a):

    > Weź i zapytaj właścicieli SGSIII co ile godzin musza ładować
    > baterię....

    Jako osoba posiadająca oba telefony (iPhone w wersji 4) powiem że
    częściej niż iPhone. Z jednego powodu - iPhone jest zwykle wyłączony z
    przekierowaniem jego numeru na SIII. SIII w centrum Warszawy nie ma
    jakoś problemów z zasięgiem wewnątrz budynków. Może po prostu nei
    nauczyłem się emejzing trzymania choć to już tak ponad półtora roku jak
    BP Steve pokazywał jak to robić prawidłowo. No ale ja nie mam czasu
    zastanawiać się czy można się do mnie dodzwonić czy też nie.

    Zdrówko

  • 35. Data: 2012-10-10 17:02:01
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > stopniu. Pamietam stare notatniki elektroniczne Casio, tam baterie
    > wymienialem raz na pol roku chyba.

    Nadal mam taki notatnik - są w nim 2 baterie litowe, starczają na dwa lata.

    Piotr

  • 36. Data: 2012-10-10 17:02:39
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

    > Jako osoba posiadająca oba telefony (iPhone w wersji 4) powiem że
    > częściej niż iPhone. Z jednego powodu - iPhone jest zwykle wyłączony

    Nie o tym mowa. Milo ze zrobiles taki wysilek aby przypomniec wszystkim
    stary problem ale nie o tym mowa.

  • 37. Data: 2012-10-10 17:22:41
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-10-10, o godz. 15:02:39
    Pszemol <P...@P...pl> napisał(a):

    > Nie o tym mowa. Milo ze zrobiles taki wysilek aby przypomniec
    > wszystkim stary problem ale nie o tym mowa.

    O! Teraz przyznałeś że to jest problem? Bo poprzednio twierdziłeś że to
    nie jest problem. No i co z tego że stary jak nadal nierozwiązany?
    Problem stary dla Apple przestaje być problemem?

    A ja dałem Ci jasna odpowiedź że SIII ładuję częściej niż iPhone i
    podałem powód dla którego muszę to robić. Ale widzę że nie pasuje to do
    Twoich wizji więc chcesz się wyślizgać z tematu.

    Żeby nie było tak łatwo to powiem ci że iPad-a ładuję częściej niż
    Galaxy Taba. ale tym razem nie napiszę dlaczego bo pewnie znów to nie
    będzie pasować do Twoich wywodów. :-P

    Zdrówko

  • 38. Data: 2012-10-10 19:52:37
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

> [...]
    > nie jest problem. No i co z tego że stary jak nadal nierozwiązany?
    > Problem stary dla Apple przestaje być problemem?

    To nie byla kwestia czy to jest problem czy nie tylko czy to jest istotny
    problem czy nieistotny problem.
    To samo dotyczy purpurowej łuny - nie kwestionuję ze to jest problem,
    kwestionuję sensowność robienia z tego wielkiego aj waj.

    > A ja dałem Ci jasna odpowiedź że SIII ładuję częściej niż iPhone i
    > podałem powód dla którego muszę to robić. Ale widzę że nie pasuje to do
    > Twoich wizji więc chcesz się wyślizgać z tematu.

    Czyli Ty naprawde nie rozumiesz o co pytałem? Jak jakiś bezmózgi automat
    odpowiadasz dosłownie bez rozumienia treści?

    To mi przypomina dialog typu: ma pan zegarek? Tak mam, i idzie dalej...

    > Żeby nie było tak łatwo to powiem ci że iPad-a ładuję częściej niż
    > Galaxy Taba. ale tym razem nie napiszę dlaczego bo pewnie znów to nie
    > będzie pasować do Twoich wywodów. :-P

    Niech zgadnę, pewnie galaxy nie uzywasz i trzymasz w dolnej szufladzie...
    Bardzo inteligentne podałeś odpowiedzi!

  • 39. Data: 2012-10-11 01:39:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> wrote in message

    > Nadal mam taki notatnik - są w nim 2 baterie litowe, starczają na dwa
    > lata.

    Ile godzin dziennie używasz takiego notatnika i czy masz
    w nim wifi i modem 2G czy 3G? ;-)

    A tak poważniej - zaraz zaczniecie porównywać do zegarków
    w których bateryjkę wymienia się raz na 4-5 lat lub rzadziej.
    No bez jajców...

  • 40. Data: 2012-10-11 01:45:42
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-11 01:39, Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > A tak poważniej - zaraz zaczniecie porównywać do zegarków
    > w których bateryjkę wymienia się raz na 4-5 lat lub rzadziej.

    Ok, porownaj zatem megaherce, ilosc pamieci, rozdzielczosc, ilosc
    kolorow, predkosc przesylu wszelkich danych itd. Nastapil wzrost
    wykladniczo. A zasilanie? Tak, wykladniczo polecial na leb na szyje.
    Technologia zwiazana z akumulacja energii zostala po prostu daleko z
    tylu. Potrzeba tutaj dosc radykalnej zmiany.