    From: Pszemol <P...@P...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: You're holding it wrong - oficjalnie.
    Date: Tue, 9 Oct 2012 13:55:14 +0000 (UTC)

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Widac jednak w ajfonie luna jest znaczaco wieksza niz w prostych kompaktach :-)

    Gdyby komórki miały rzeczywiście na tyle silną lampę blyskową aby dalo sie
    doswietlic takie zdjęcie robione pod swiatlo to jeszcze mogliby narzekać że
    nie da się robić fajnych zdjęć bo łuna przeszkadza. Ale zadna komorka z
    diodą LED w roli lampy blyskowej nie da ci takiej mozliwosci, wiec to czy
    tam jest łuna w zdjęciach pod Slońce czy jej nie ma - nie ma to dla mnie
    znaczenia.

    > Albo klient, ktory wydal na aparat 500$, spodziewa sie ze jest on
    > naprawde wysokiej jakosci :-)

    Gdyby wydal tyle na aparat fotograficzny - ok, ale iPhone5 to nie tylko
    aparat foto i doskonale o tym wiesz, wiec nie wiem po co takiego argumentu
    używasz...
    Na swojego Canona G9 wydałem nieco powyżej $400 i jest to jeden z lepszych
    aparatów kompaktowych - żadna, nawet najlepsza komórka się do niego nawet
    nie umywa.
    Problem jaki tu mamy jest taki, ze ludki narzekaja a maja mierne pojecie na
    temat fotografii i robienia zdjec. Oni sa na poziomie takim ze wciaz mysla
    ze wiecej megapikseli => lepszy aparat, wiec dziwia sie czemu im fotki
    robione pod Slońce wychodza kiepsko...