  • Data: 2011-02-01 15:53:35
    Temat: Re: Yaris oklejony ;]
    Od: marjan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-01 15:11, Mateusz pisze:

    > W końcu ktoś normalny się trafił. Dzięki stary. Prześlij mi fotkę na
    > maila, jak będziesz miał chwilę.

    http://student.agh.edu.pl/~marjan/pms/01022011.jpg

    To mój uwalony tył auta ;) widać pmsową naklejkę w miejscu moim zdaniem
    wręcz idealnie do tego przeznaczonym - fragment szkła przez który się
    nie patrzy, nawet pasek ogrzewania do niej nie dochodzi.

    Niżej z kolei (już nie wyczyszczona, bo dawniej naklejana) wspomniana
    wlepa "kibicuję Kajto". Trzyma się na lakierze i prędzej wypłowieje niż
    zejdzie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz