  • 1. Data: 2021-03-08 14:25:51
    Temat: Yanosik
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    Witam,
    tyle naczytałem się o Yanosiku, że aż postanowiłem go sobie zainstalować
    na moim Blow - Androidzie 8-coś tam.
    Wyszukałem, wszędzie piszą, że bezpłatny a tu zonk!
    Okazuje się, ze muszę go pobrać tylko i jedynie ze sklepu gugla a
    wcześniej podać swoje wszelkie namiary i adresy.

    Czy może ktoś podrzucić, jak uzyskać ten darmowy soft bez dawania dupy
    na wszystkie strony?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 2. Data: 2021-03-08 14:39:46
    Temat: Re: Yanosik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wcześniej podać swoje wszelkie namiary i adresy.

    >Czy może ktoś podrzucić, jak uzyskać ten darmowy soft bez dawania

    A co ty za namiary podajesz?
    Uzywasz w ogole sklepu googla?

    Yanosik jest darmowy, gdzies tam sklep Google moze cos od ciebie
    chciec, ale to wciskasz "pomin".

    J.

  • 3. Data: 2021-03-08 14:53:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-03-2021 o 14:25, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    > wcześniej podać swoje wszelkie namiary i adresy.
    >
    > Czy może ktoś podrzucić, jak uzyskać ten darmowy soft bez dawania dupy

    Yanosika i tak nie użyjesz bez rejestracji i zalogowania się do aplikacji.

  • 4. Data: 2021-03-08 15:00:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Yanosika i tak nie użyjesz bez rejestracji i zalogowania się do
    >aplikacji.

    Rejestracja jest na dowolne dane ...

    J.

  • 5. Data: 2021-03-08 15:24:50
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/03/2021 14:00, J.F. wrote:

    > Rejestracja jest na dowolne dane ...
    >
    > J.

    konto w google tez, nie wiem o co ta sraczka.

  • 6. Data: 2021-03-08 15:41:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-03-2021 o 15:00, J.F. pisze:

    > Rejestracja jest na dowolne dane ...

    A pobieranie ze sklepu googla nie?

  • 7. Data: 2021-03-08 16:34:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Mar 2021 15:00:50 +0100, J.F.

    > Rejestracja jest na dowolne dane ...

    Ale to wieśniaczek przecież, on wszędzie widzi spiski dlatego marzy mu się
    powrót do komuny. Wtedy prawie żadne dane poza granice nie wypływały, haha!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2021-03-08 16:35:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 08-03-2021 o 15:00, J.F. pisze:

    >A pobieranie ze sklepu googla nie?

    No wlasnie nie rozumiem, czego on chce od sklepu ...

    J.

  • 9. Data: 2021-03-08 17:19:09
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 08.03.2021 o 15:24, K pisze:

    > konto w google tez, nie wiem o co ta sraczka.

    Jasne, najpierw działające konto e-mail a potem weryfikacja SMS-em na
    aktywny numer.

    Chyba tylko długości fiuta brakuje.

    Jeśli macie ochotę to nadstawiajcie dupy, ale moją proszę zostawić w
    spokoju.

  • 10. Data: 2021-03-08 17:46:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

    >Jasne, najpierw działające konto e-mail a potem weryfikacja SMS-em na
    >aktywny numer.

    A gdzie tam, zakladasz z telefonu, to nie ma zadnej weryfikacji.

    Sprawdz, czy juz nie maja :-)

    >Jeśli macie ochotę to nadstawiajcie dupy, ale moją proszę zostawić w
    >spokoju.

    Ten tego ... jak bedziesz zwalnial we wioskach do 50, to nie wiem czy
    zostawimy :-P

    Choc teraz, jak bedzie pierwszenstwo pieszego, i przepis o odstepach
    ... moze i my bedziemy zwalniac :-(

    J.