  • 111. Data: 2018-07-01 19:36:07
    Temat: Re: Yanosik
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Jul 2018 12:09:49 +0200, w <5b38a84c$0$613$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Tobie działają, na zasadzie podobnej jak łysemu który zobaczył że na
    > czubku głowy ma jeszcze parę włosów, i chce wierzyć w to że to za sprawą
    > tej cudownej maści.

    Ty jesteś Doktorem Docentem Teoretykiem, natomiast ja codziennie przekonuję się
    "organoleptycznie", że bzdurzysz.

  • 112. Data: 2018-07-02 07:37:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jul 2018 19:32:51 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Przyjezdni też jeżdżą. Pewnie się nie znają.
    > W dupie byłeś i gówno widziałeś -- ta kostka jest lepsza od niejednego asfaltu.

    Wroclawskiego i walbrzychskiego :-)

    Bo jak asfalt bez dziur, to kostka wysiada ..

    J.

  • 113. Data: 2018-07-02 19:00:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-07-2018 o 15:06, J.F. pisze:

    > Ma kostke.

    To podziękuję za tą niewątpliwą przyjemność.

  • 114. Data: 2018-07-02 19:06:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-07-2018 o 19:32, r...@k...pl pisze:

    > Przyjezdni też jeżdżą. Pewnie się nie znają.
    > W dupie byłeś

    Nie - Wrocław omijam jak tylko mogę.

    > i gówno widziałeś

    No widziałem te wasze g.. nie raz, jak jeszcze obwodnicy nie było.
    I nie tęsknię.

    > ta kostka jest lepsza od niejednego asfaltu.

    Trzeba było zaproponować, żeby na A8 ja zastosowali, jak taka świetna.....

    Ja tam od dawna omijam cały Wrocław bokiem, właśnie ze względu na tą
    idiotyczną kostkę i jestem z tego bardzo zadowolony, więc możesz sobie
    nawijać ile chcesz w ten sposób i tak nic to nie zmieni.

    EOD.

  • 115. Data: 2018-07-02 19:31:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To podziękuję za tą niewątpliwą przyjemność.

    Wpadnij kiedys, przejedz ... przestaniesz narzekac na inne kostki :-)

    A taka rowniutka sie wydaje
    https://goo.gl/maps/GsbgPNdPSJH2

    J.

  • 116. Data: 2018-07-02 19:33:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie - Wrocław omijam jak tylko mogę.

    Objezdzasz, bo mozesz :-)

    >No widziałem te wasze g.. nie raz, jak jeszcze obwodnicy nie było.
    >I nie tęsknię.

    W Poznaniu moze i kostki nie ma, ale przejezdzac przez tez nie ma po
    co :-)
    Tylko obwodnicy jeszcze nie ma :-(

    J.

  • 117. Data: 2018-07-02 19:38:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-07-2018 o 19:33, J.F. pisze:

    > Objezdzasz, bo mozesz :-)

    > W Poznaniu moze i kostki nie ma,

    Bywa.
    Tyle że tymi ulicami się nie jeździ, zamiast tłumaczyć całem światu że
    są świetne.

    > ale przejezdzac przez tez nie ma po co :-)
    > Tylko obwodnicy jeszcze nie ma :-(

    Jest, tyle że nie obejmuje drogi na Wągrowiec.
    I od Wrocławia niekumaci nie potrafią do niej dojechać.

  • 118. Data: 2018-07-02 20:00:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Bywa.
    >Tyle że tymi ulicami się nie jeździ, zamiast tłumaczyć całem światu
    >że są świetne.

    Nie mowie ze swietna, tylko ze sie da przejechac.
    Bez przyjemnosci, ale da - jako doswiadczony przejezdzajacy chyba moge
    to powiedziec :-)

    >Jest, tyle że nie obejmuje drogi na Wągrowiec.
    >I od Wrocławia niekumaci nie potrafią do niej dojechać.

    No ba, moze i sporo jest, ale od Leszna to do niej ciagle spory
    kawalek i duzo korkow.
    A i za nia sporo korkow :-)

    Chyba, ze poradzisz jakas zgrabna trase.
    Stęszew-Konarzewo ?

    J.

  • 119. Data: 2018-07-03 10:06:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 2 Jul 2018 19:38:22 +0200, w <phdnua$iir$1@node1.news.atman.pl>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Bywa.
    > Tyle że tymi ulicami się nie jeździ, zamiast tłumaczyć całem światu że
    > są świetne.

    Nie są świetne (coś sobie wybzdurzyłeś), ale są lepsze od niejednego asfaltu, w
    tym (a może przede wszystkim) poznańskiego.

  • 120. Data: 2018-07-03 17:22:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-07-2018 o 20:00, J.F. pisze:

    > No ba, moze i sporo jest, ale od Leszna to do niej ciagle spory kawalek
    > i duzo korkow.

    No i właśnie o tym pisałem, że niekumaci od Wrocławia nie potrafią do
    niej dojechać, wybierając drogę przez Stęszew.

    > A i za nia sporo korkow :-)
    >
    > Chyba, ze poradzisz jakas zgrabna trase.
    > Stęszew-Konarzewo ?

    Przecież już jeździłeś przez Śrem.....