  • Data: 2011-08-25 23:26:08
    Temat: Re: Yamaha TW125
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc :)

    W dniu 2011-08-25 21:41, PawelK vel Pablo pisze:
    > Ktoś ujeżdżał takie dziwo?

    Mialem okazje sie przejechac TW125. Moim zdaniem, to bardzo fajne
    uniwersalne moto na jezdzenie po gazete czy do roboty. Na trasie
    porazka, bo sie scigasz z tirami - 110 to tylko z gorki i z wiatrem, ale
    nie do tego to cudo sluzy w koncu ;)

    > Tak się zastanawiam może taki mały śmieszny na miejską dżunglę i
    > jesienne jazdy (za niedługo) ?

    Do miasta albo na lesne drozki bardzo fajne.

    Aha... jedna kwestia... to malenstwo jest, wiec jak masz duzy gabaryt,
    to raczej slabo. Ja mam 185 wzrostu, to juz bylo pod tym wzgledem slabawo :(

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek