  • 11. Data: 2012-10-24 14:32:57
    Temat: Re: [YT] i crash test
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2012 00:57:46 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    (...)

    Idealny samochod wazy ze 3 tony (mniej przeciazen przy uderzeniach), ma
    pancerna konstrukcje i poduszki+kurtyny dla kazdego pasazera.

    Tylko, ze takie cos chyba nie istnieje :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2012-10-24 14:40:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-24 14:32, Maciek pisze:
> [...]
    > pancerna konstrukcje i poduszki+kurtyny dla kazdego pasazera.
    >
    > Tylko, ze takie cos chyba nie istnieje :)

    Bezpieczny samochód to taki, co nie jedzie.
    Ewentualnie ma gąsienice i waży z 50 ton.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 13. Data: 2012-10-24 15:19:15
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2012 13:54:30 +0200, Albercik napisał(a):

    > siur?
    > http://www.youtube.com/watch?v=2fLg8eQaPyE
    > najciekawsze od 3:40

    Pierwsze auto które dostało 5* w testach. O czymś to świadczy, drzwi się da
    otworzyć, kabina nie odkształcona..

  • 14. Data: 2012-10-25 11:26:03
    Temat: Re: i crash test
    Od: grzech <z...@g...com>

    > i będę nim jeździł aż ulegnie biodegradacji (jest to samochód ekologiczny).

    Mój się zbiodegradował nad szybą po całej długości na szerokość ok 5cm:
    (
    Chyba muszę to obkleić czymś mniej biodegradowalnym niż te blachy bo
    zaraz będę miał kabrio trucka:)

    ____
    grzech

  • 15. Data: 2012-10-25 11:49:58
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 02:26:03 -0700 (PDT), grzech napisał(a):

    > Mój się zbiodegradował nad szybą po całej długości na szerokość ok 5cm:
    > (
    > Chyba muszę to obkleić czymś mniej biodegradowalnym niż te blachy bo
    > zaraz będę miał kabrio trucka:)

    Jednym słowem polscy inżynierowie wyprzedzili epokę. Wtedy jeszcze nie
    mówiło się tak głośno o ekologii, a tu proszę. Polonez. ;>

  • 16. Data: 2012-10-25 12:12:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Oct 2012, megrims wrote:

    > Bezpieczny samochód to taki, co nie jedzie.
    > Ewentualnie ma gąsienice i waży z 50 ton.

    Za mało.
    Taki, "mysz":
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Maus_%28czo%C5%82g%29
    Przy okazji spełnia większość wymagań na ograniczenie prędkości ;)

    Reszta dostępnych modeli tu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Czo%C5%82g_superci%C4%9
    9%C5%BCki

    Jest kłopot z wiaduktami... :]

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2012-10-25 19:24:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 12:12:33 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Jest kłopot z wiaduktami... :]

    Ale tylko za pierwszym razem :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2012-10-27 01:39:35
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Maciek wrote:

    > Idealny samochod wazy ze 3 tony (mniej przeciazen przy uderzeniach),
    > ma pancerna konstrukcje i poduszki+kurtyny dla kazdego pasazera.
    >
    > Tylko, ze takie cos chyba nie istnieje :)

    Hummer Marauder i możesz się obawiać pociągów co najwyżej. Tyle że
    kosztuje ze 300 000 euro. :)

    --
    Deflegmator

  • 19. Data: 2012-10-29 15:50:36
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-10-27 01:39, Deflegmator pisze:

    > Hummer Marauder i możesz się obawiać pociągów co najwyżej. Tyle że
    > kosztuje ze 300 000 euro. :)

    Albo taki:

    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,12760610,Ale_
    kolizja__Wojskowy_Rosomak_skasowal_Audi.html

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2012-10-31 16:57:33
    Od: tÎż

    Kapibara wrote:

    > Jednym słowem polscy inżynierowie wyprzedzili epokę. Wtedy jeszcze nie
    > mówiło się tak głośno o ekologii, a tu proszę. Polonez. ;>

    Dokładnie. To pierwszy na świecie nowoczesny samochód biodegradowalny!
    Niech żyje Polonez Truck Roy!

    --
    ss??q s? ??u??ou??