-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
Date: Fri, 20 Jan 2012 17:16:52 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 66
Message-ID: <jfc43i$bk7$1@mx1.internetia.pl>
References: <jfa2fp$cu8$1@usenet.news.interia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jfa6po$jr1$1@mx1.internetia.pl> <jfa7of$p7o$1@mx1.internetia.pl>
<jfa8bf$rgq$1@mx1.internetia.pl>
<4f18a746$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<jfa99e$1c4$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
<jfbs35$5sc$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <o...@s...linksys>
NNTP-Posting-Host: 77-255-62-173.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1327076274 11911 77.255.62.173 (20 Jan 2012 16:17:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jan 2012 16:17:54 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <o...@s...linksys>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2428169
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-01-20 16:35, SW3 pisze:
> Dnia 20-01-2012 o 15:00:59 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):
>
>> Jeżeli dla Ciebie (czy dla
>> kogokolwiek innego)mózg (jak sam napisałeś) interpretuje w zasadzie
>> tylko D-1 "bo mam pierwszeństwo" i potrzebuje dużo czasu na
>> "przemodelowanie" sytuacji to nic dziwnego, ze takie wnioski tutaj
>> prezentujesz.
>
> Interpretuje najpierw D-1 bo ten znak najpierw widzi (ewentualnie ten
> mrugający ale możliwe że znak wyglądający jak znak ma większą siłę
> przebicia niż mrugające coś na niebie). I z tej pierwszej interpretacji
> wynika pewien (błędny) model rzeczywistości.
D-1 jest znakiem informacyjnym i do niczego tak naprawdę nie upoważnia
- szczególnie do przyjmowania modelu "bo jestem na pierwszeństwie i nie
muszę na nic reagować". Jeżeli taki ma być "model" zachowań to zdaje
się, ktoś niewiele z kursów wyniósł, skoro nie reaguje na znaki dużo
ważniejsze i *widoczne*, że o ostrożności z racji dojeżdżania do
skrzyżowania nie wspomnę. Ten kierowca na nic nie reagował - zareagował
dopiero na ciężarówkę na środku skrzyżowania.
> Ja stwierdziłem tylko (i
> nadal to podtrzymuję), że łatwiej (szybciej) jest zinterpretować nawet
> znienacka pojawiający się znak jeśli wcześniej nie miało się w głowie
> żadnego modelu niż jeśli trzeba zmienić już przyjęty model.
O czym Ty piszesz - jakiego modelu nie miało się wcześniej? Znaczy
wcześniej jechał bez oznakowania (bez modelu?), zobaczył D-1,
stworzył sobie model i zobaczył B-20, więc nie stworzył nowego modelu,
ponieważ mu czasu zabrakło/nie zauważył? Litości, mózg tak jednak
nie działa.
> A w tej sytuacji D-1 może być przyczyną błędnego modelu.
Jasne, szczególnie, że wcześniej też było D-1, ale nawet z tablicy
wynikało, że dojeżdżamy do drogi z pierwszeństwem/skrzyżowania.
> Nie usprawiedliwiam
> kierowcy, tylko dywaguję nad przyczyną jego zachowania.
Tworząc niestworzone historie. Kierowca wjechał nie reagując na
cokolwiek - jak sam powiedział, wracali z pogrzebu kogoś bliskiego.
To się zdarza. Czasem fortepian spadnie i zauważą po czasie.
> Podejrzewam, że
> nie wjechał specjalnie pod ciężarówkę żeby pokazać jaki jest kozak,
> tylko raczej się zagapił.
Nie, on się nie zagapił. Stwierdził, że może z rodziną będzie lepiej
odwiedzić świeżo pochowaną bliską osobę na stałe.
> Powinien bardziej uważać, powinien szybciej
> przemodelować sytuację,...
Rozmyślił się, jak mu żona krzyknęła z miejsca pasażera "Ziutek!!!!,
najpierw muszę do fryzjera !!!!!!!!!!!!!!!!!" - na widok ciężarówki
z boku.
> Owszem, powinien sobie poradzić POMIMO tego
> znaku. Ale znaki są chyba po to, żeby zwiększać bezpieczeństwo a nie
> zmniejszać.
LOL - co komu po znakach, skoro się na nie nie patrzy...
Następne wpisy z tego wątku
- 20.01.12 17:38 Krzysztof 45
- 20.01.12 17:44 masti
- 20.01.12 18:16 Krzysztof 45
- 20.01.12 18:18 SW3
- 20.01.12 18:44 DoQ
- 20.01.12 19:06 Artur Maśląg
- 20.01.12 19:20 Artur Maśląg
- 20.01.12 19:34 adam
- 20.01.12 20:30 DoQ
- 20.01.12 21:33 Kris_Poland
- 20.01.12 21:59 Artur Maśląg
- 20.01.12 22:35 Kris_Poland
- 21.01.12 00:12 to
- 21.01.12 02:51 Krzysiek Kielczewski
- 21.01.12 04:35 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=