  • Data: 2012-01-20 16:35:21
    Temat: Re: [YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
    Od: SW3 <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-01-2012 o 15:00:59 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Jeżeli dla Ciebie (czy dla
    > kogokolwiek innego)mózg (jak sam napisałeś) interpretuje w zasadzie
    > tylko D-1 "bo mam pierwszeństwo" i potrzebuje dużo czasu na
    > "przemodelowanie" sytuacji to nic dziwnego, ze takie wnioski tutaj
    > prezentujesz.

    Interpretuje najpierw D-1 bo ten znak najpierw widzi (ewentualnie ten
    mrugający ale możliwe że znak wyglądający jak znak ma większą siłę
    przebicia niż mrugające coś na niebie). I z tej pierwszej interpretacji
    wynika pewien (błędny) model rzeczywistości. Ja stwierdziłem tylko (i
    nadal to podtrzymuję), że łatwiej (szybciej) jest zinterpretować nawet
    znienacka pojawiający się znak jeśli wcześniej nie miało się w głowie
    żadnego modelu niż jeśli trzeba zmienić już przyjęty model. A w tej
    sytuacji D-1 może być przyczyną błędnego modelu. Nie usprawiedliwiam
    kierowcy, tylko dywaguję nad przyczyną jego zachowania. Podejrzewam, że
    nie wjechał specjalnie pod ciężarówkę żeby pokazać jaki jest kozak, tylko
    raczej się zagapił. Powinien bardziej uważać, powinien szybciej
    przemodelować sytuację,... Owszem, powinien sobie poradzić POMIMO tego
    znaku. Ale znaki są chyba po to, żeby zwiększać bezpieczeństwo a nie
    zmniejszać.

    --
    SW3
    ----