  • Data: 2011-10-18 22:20:16
    Temat: Re: [YT] Tak się wyprzedza :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-18 22:15, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Dokładnie, według europejskich naukowców co drugi tirowiec ma doktorat, a
    > co czwarty właśnie się habilituje.

    Ja wiem, że Ty musisz dla zasady potrollować, ale nie jest prawdą, że
    rzadko można spotkać normalnego kierowcę za kierownicą ciężarówki.
    W znakomitej większości są jednak normalni, debila czasem się trafi.
    Zapytaj Arka, on podobno dużo jeździ - ja nie ma doświadczenia przy
    jeździe raz na 5 lat do babci 100 kilometrów w obie strony.