  • Data: 2011-10-19 17:50:05
    Temat: Re: [YT] Tak się wyprzedza :)
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j7klqi$33u$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 2011-10-18 21:55, Marek Dyjor pisze:
    > (...)
    >
    > Wręcz przeciwnie...

    przyjmując że normalnością jest zmiana pasa przed jadący dużo szybciej
    pojazd na autostradzie czyli zwykłe wymuszenie (powiedziałbym że nie
    oceniają odległości i prędkości samochodu na sąsiednim pasie ale IMO
    oceniają tylko mają to w d...) to tak, w pełni zgadzam się z twoim zdaniem
    No i to wyprzedzanie z prędkością o 1km/h większą... ostatnio jadąc od
    Legnicy zjeżdzałem na zjazd Kąty Wrocławskie - znak 1500m, przód tira na
    lewym pasie na równi z tyłem tego na prawym, 1,5km dalej ja wjeżdżałem na
    ślimaka, a ten na lewym jeszcze się nie zrównał...

    Lukasz