  • 11. Data: 2012-02-02 19:34:27
    Temat: Re: [YT] Jak kupić używany samochód?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > begin Krzysztof 45

    > Dlaczego obrażasz kamila?
    Ja go obrażam? Ty mu doradzasz by tak trzymał w ręce.
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2012-02-02 20:27:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Ja go obrażam? Ty mu doradzasz by tak trzymał w ręce.

    Dobrze się czujesz?

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 13. Data: 2012-02-02 21:31:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 19:08, Pszemol pisze:

    > Jaki moderator? Jakiego działu off-topic? Skąd Ty tu przyszedłeś?
    > Doczytaj może co to jest "usenet", grupy dyskusyjne, abyś się
    > nie kompromitował, Kamilu...

    A ty co? Pod lodem przeleżałeś ostatnie 2 miesiące?
    Radzę zapoznać się z regulaminem, albo będzie BAN na dwa tygodnie.

    --
    pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
    [CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)

  • 14. Data: 2012-02-03 14:18:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 18:08, Pszemol wrote:
    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Jaki moderator? Jakiego działu off-topic? Skąd Ty tu przyszedłeś?
    > Doczytaj może co to jest "usenet", grupy dyskusyjne, abyś się
    > nie kompromitował, Kamilu...

    No jak tu nie ma moderacji to idę na jakieś inne forum, nic dziwnego że
    tu człowiek człowiekowi wilkiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil