  • 41. Data: 2012-02-06 12:47:40
    Temat: Re: [YT]
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 05 Feb 2012 20:56:10 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Gość niewzruszenie pojechał dalej - nawet na moment toru jazdy nie zmienił.

    No właśnie, a chyba powinien, bo tam gdzie jechał nie było drogi.
    Może w momencie zderzenia rower wpadł do środka z częścią rowerzysty?

    Niedawno na przejściu koło mnie kierowca trzepnął pieszego na pasach
    (znajomego sąsiada zresztą, teściowa z nim zazwyczaj się równocześnie
    przeprawiała tamtędy do BUSu, ale wtedy jechała akurat do lekarza). Pieszy
    wpadł do auta, nogę urwało i została na zewnątrz. Wpadając do auta, pieszy
    złamał kierowcy rękę i na tyle skutecznie go oddalił od rzeczywistości, że
    auto przejechało jeszcze ze 200 m zatrzymując się na barierce.

    http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,smiertelne-potr
    acenie-na-wjezdzie-do-warszawy,327238.html

    --
    Pozdor Myjk

  • 42. Data: 2012-02-06 13:24:13
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Artur Maslag" <f...@p...com> wrote in message

    > Ucz sie jezyków zamiast bezmyslnie przeklejac z YT...

    A jakby znal, to co by wyczytal? Ze to kobieta byla?

    --
    Axel

  • 43. Data: 2012-02-06 13:42:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-06 13:24, Axel pisze:
    > "Artur Maslag"<f...@p...com> wrote in message

    > A jakby znal, to co by wyczytal? Ze to kobieta byla?

    Kobieta jadąca na rowerze (jak najbardziej prawidłowo
    jadąca), a nie pieszy szwendający się po jezdni.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 44. Data: 2012-02-06 14:51:34
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Kobieta jadąca na rowerze (jak najbardziej prawidłowo
    > jadąca), a nie pieszy szwendający się po jezdni.

    W tytule (ani tym bardziej w opisie, bo go nie ma) nie ma nic o rowerze...

    --
    Axel

  • 45. Data: 2012-02-06 16:10:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-06 14:51, Axel pisze:

    > W tytule (ani tym bardziej w opisie, bo go nie ma) nie ma nic o rowerze...

    No i co z tego? Jest w komentarzach. Bardzo chcesz udowodnić, że
    do wyciągania wniosków i komentowania wystarczy sam tytuł?

  • 46. Data: 2012-02-06 19:35:42
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-06 11:14, Bydlę pisze:

    > Precyzyjnie - z dala od ważących kilkanaście (i więcej) cetnarów
    > obiektów przemieszczających się przynajmniej kilkanaście metrów na
    > sekundę szybciej, niż rowerzysta.

    > Są tacy, którzy twierdzą, że zabawa z rewolwerem daje szanse.
    > ;-)

    Ale rosyjska ruletka to nie rewolwer tyko samopowtarzalny makarov z 1
    nabojem w magazynku :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 47. Data: 2012-02-06 19:43:19
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > No i co z tego? Jest w komentarzach. Bardzo chcesz udowodnić, że
    > do wyciągania wniosków i komentowania wystarczy sam tytuł?

    Akurat do tego, zeby stwierdzic, ze to rowerzysta, wystarczy obejrzec film.
    A dyskutowanie o filmie na podstawie komentarzy, czesto zupelnie "od czapy",
    jak wszedzie - to zupelna glupota. Rownie dobrze ktos mogl napisac w
    komentarzach, ze to rolkarz byl. I co, tez by pomoglo w czyms uczenie sie
    jezykow?

    --
    Axel

  • 48. Data: 2012-02-06 19:58:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-06 19:43, Axel pisze:

    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Akurat do tego, zeby stwierdzic, ze to rowerzysta, wystarczy obejrzec
    > film.

    To fakt - znaczy popierasz bezmyślne przeklejanie?

    > A dyskutowanie o filmie na podstawie komentarzy, czesto zupelnie
    > "od czapy", jak wszedzie - to zupelna glupota.

    Nie brnij proszę - dyskutowanie o filmie na podstawie komentarzy
    to Twój pomysł.

    > Rownie dobrze ktos mogl
    > napisac w komentarzach, ze to rolkarz byl. I co, tez by pomoglo w czyms
    > uczenie sie jezykow?

    Przynajmniej mógłbyś to skonfrontować z materiałem filmowym
    i stwierdzić, że to jakiś idiota napisał. No, ale skoro ktoś nie ogląda
    tego co linkuje, nie czyta (bądź nie rozumie) tego co podlinkował
    to i takie efekty.

    No jak - dalej będziesz kombinował?

  • 49. Data: 2012-02-06 22:17:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-06 18:35:42 +0000, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

    > Ale rosyjska ruletka to nie rewolwer tyko samopowtarzalny makarov z 1
    > nabojem w magazynku :D

    Proszę uprzejmie:
    <http://www.youtube.com/watch?v=SC7GGrUdJUI>

    Ale ostrzegam, że wrażliwi mogą nie chcieć oglądać.

    --
    Bydlę

  • 50. Data: 2012-02-06 22:31:03
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-06 22:17, Bydlę pisze:

    > Proszę uprzejmie:
    > <http://www.youtube.com/watch?v=SC7GGrUdJUI>
    >
    > Ale ostrzegam, że wrażliwi mogą nie chcieć oglądać.

    O właśnie ;) Że tak to ujmę "strzał w 10" :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis