  • Data: 2012-02-05 22:36:22
    Temat: Re: [YT]
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'Seco' Suchecki w <news:jgmqtc$6ke$1@inews.gazeta.pl>:

    > W nowelizacji PORD nie ma żadnego nowego przepisu, który by "pozwalał"
    > na stworzenie sytuacji jak z linka z ciężarówką.

    Jak zwykle -- napisałem o *efektach*, a tu nożyczki sie odzywają i piszą o
    *stworzeniu*

    "Kierujący pojazdem, który skręca w drogę poprzeczną, jest obowiązany
    zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerzyście jadącemu
    na wprost po jezdni, pasie ruchu dla rowerów, drodze dla rowerów lub innej
    części drogi, którą zamierza opuścić."

    To, że Ty jesteś świadomy swoich praw i "obowiązków" nie znaczy, że Twój
    kolega też -- niedawno dwóch specjalistów mnie po krawężniku i "trawniku"
    wyprzedzało z prawej, bo na jezdni miejsca nie było

    --
    Tomasz Nycz