  • Data: 2010-01-21 10:26:17
    Temat: Re: Xsara Picasso
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > sporo = 3 cm w tylnym rzędzie.

    Słowo - klucz: wrażenie. No i oczywiście sposób mierzenia się liczy. Ale
    co do konkretów porównania Picasso i Multipli to sie nie wypowiem, bo
    nie jeździłem.

    A teraz hurtem, bo... tak :) :

    Pozostałe typy, jakie mi przychodzą do głowy, to Honda FR-V,
    Berlingo/Partner (najszerszy na zewnątrz), Combo i Kangoo (te dwa
    ostatnie mogą być już nieco węższe, ale dzięki pionowym ścianom bocznym
    mogą w środku oferować dużo miejsca). A, i Transit Connect / Tourneo -
    ten jest w środku wieeelki, ale znaleźć takiego w odpowiedniej wersji i
    cenie...

    A tak poza tym - czy cała trójka musi jeździć jeszcze w tych wielkich
    fotelikach? OK, najmłodsze w 0+, ale najstarsze może nada się do 15-36
    kg? Te foteliki są mniej pancerne. Chyba, że bliźniaki...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm