  • 1. Data: 2012-06-29 18:51:24
    Temat: Xperia Neo V - rozmówcy źle mnie słyszą
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Od tygodnia mam Sony-Ericsson Neo V - ogólnie jestem bardzo z niego zadowolony.
    Jedyny problem, to skargi moich rozmówców, na niewyraźny dźwięk (głośny, ale
    "zamazany", trudno mnie zrozumieć). Ja natomiast słyszę rozmówców doskonale.

    Nie jest to kwestia zasięgu (sprawdzałem już z wielu miejsc), ani aparatów
    rozmówców (problem potwierdziło już wiele osób).
    Nie pomaga także włączanie ani wyłączanie opcji: Ustawienia / Ustawienia
    połączeń / Redukcja szumów.
    Wydaje się że minimalnie (bardzo minimalnie) pomaga, gdy rozmawiam przez
    głośnomówiący (czy wtedy pracuje inny mikrofon?).

    Pytania:
    - czy inni użytkownicy tego telefonu też mają ten problem?
    - czy istnieje rozwiązanie?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2012-06-29 23:08:02
    Temat: Re: Xperia Neo V - rozmówcy źle mnie słyszą
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-06-2012 18:51, Latet pisze:
    > Od tygodnia mam Sony-Ericsson Neo V - ogólnie jestem bardzo z niego
    > zadowolony. Jedyny problem, to skargi moich rozmówców, na niewyraźny
    > - czy inni użytkownicy tego telefonu też mają ten problem?

    Też ponoć nie słychać mnie idealnie (Neo bez V), a z drugiej strony
    dyktafon nagrywa wzorowo 48Khz 16bit stereo ...

    > - czy istnieje rozwiązanie?

    Nie. Możesz spróbować przełączyć na GSM zamiast WCDMA.

    --
    Pozdr.

  • 3. Data: 2012-06-30 20:38:24
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Też ponoć nie słychać mnie idealnie (Neo bez V), a z drugiej strony dyktafon
    > nagrywa wzorowo 48Khz 16bit stereo ...

    Przy okazji - jaki dyktafon polecacie? Fabrycznie nie było żadnego.

    > Nie. Możesz spróbować przełączyć na GSM zamiast WCDMA.

    WCDMA to UMTS? Przełączenie zadziała podczas rozmowy? Bo na stałe, to chyba zły
    pomysł (spowolni transfery danych)?

    Dzięki,

    latet

  • 4. Data: 2012-06-30 20:48:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-06-2012 20:38, Latet pisze:
> [...]
    > WCDMA to UMTS? Przełączenie zadziała podczas rozmowy? Bo na stałe, to
    > chyba zły pomysł (spowolni transfery danych)?

    Spowolni, ja mam widgetowy przełącznik bo tu gdzie przebywam UMTS czy
    tam 3G ma słaby zasięg tel. ciągle przełącza zżerając baterię...

    --
    Pozdr.

  • 5. Data: 2012-07-01 12:23:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 29 Jun 2012 18:51:24 +0200, "Latet" <l...@l...pl> wrote:

    >Pytania:
    >- czy inni użytkownicy tego telefonu też mają ten problem?
    >- czy istnieje rozwiązanie?

    Ja mam inny problem. Częste rozłączanie z rozmówcą, ale tylko gdy aj i
    mój rozmówca jest w sieci T-Mobile. Jeżeli rozmawiam z Plusem, Playem
    whatever to taki "feature" nie występuje. Konsultanci T-Mobile nie
    potrafią mi pomóc.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-07-01 13:45:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-07-2012 12:23, jerzu pisze:
    > whatever to taki "feature" nie występuje. Konsultanci T-Mobile nie
    > potrafią mi pomóc.

    Pomogą Ci jak będą chcieli wcisnąć kolejny abonament...

    --
    Pozdr.