  • 1. Data: 2016-12-11 12:51:49
    Temat: Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
    Od: z <...@...pl>

    https://x-sklep.pl/produkt/telefony/telefony-xiaomi/
    xiaomi-redmi-3s-2gb16gb/

    Kupował ktoś w tym sklepie?

    Niedaleko mam stacjonarny X-kom ale ten model już wyprzedany :-(

  • 2. Data: 2016-12-11 13:16:26
    Temat: Re: Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2016-12-11 o 12:51, z pisze:

    > Niedaleko mam stacjonarny X-kom ale ten model już wyprzedany :-(

    x-sklep i x-kom to dwa różne twory.

  • 3. Data: 2016-12-11 13:33:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 13:16, SERG pisze:

    > x-sklep i x-kom to dwa różne twory.

    Wiem. Dlatego pytam. :-)
    Podobieństwo przypadkowe. Najniższa cena z ceneo.

  • 4. Data: 2016-12-11 13:38:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > 16gb/
    >
    > Kupował ktoś w tym sklepie?
    >
    > Niedaleko mam stacjonarny X-kom ale ten model już wyprzedany :-(

    Na allegro znajdziesz troche taniej.
    Z ciekawości dlaczego 3s?
    Kupowałem ostatnio redmi note 3 pro (5,5")
    oraz redmi mi4c (5")

    Jeżeli zalezy ci na apracie to wez mi4c - tam jest aparat sony i jest duzo
    lepszy.
    W 3s i w note 3 pro jest samusng.

    Za mi mi4c nie ma miejsca na karte sd oraz ma troche mniejsza baterię 3000
    vs 4000

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 5. Data: 2016-12-11 14:00:38
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2016-12-11 o 13:38, Budzik pisze:

    > Na allegro znajdziesz troche taniej.
    > Z ciekawości dlaczego 3s?
    > Kupowałem ostatnio redmi note 3 pro (5,5")
    > oraz redmi mi4c (5")

    Z Allegro był bym ostrożny.
    Część może lecieć z aliexpress.com :) więc lepiej ominąć pośrednika.

  • 6. Data: 2016-12-11 15:42:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.12.2016 o 12:51, z pisze:
    > https://x-sklep.pl/produkt/telefony/telefony-xiaomi/
    xiaomi-redmi-3s-2gb16gb/

    > Kupował ktoś w tym sklepie?
    >
    > Niedaleko mam stacjonarny X-kom ale ten model już wyprzedany :-(

    a czy ten model to dobry telefon w tej cenie? Czy to niema znaczenia?
    ToMasz

  • 7. Data: 2016-12-11 15:57:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 13:38, Budzik pisze:

    > Za mi mi4c nie ma miejsca na karte sd oraz ma troche mniejsza baterię 3000
    > vs 4000

    2Giga RAM, płynność (podobno) bateria 4000 (to priorytet tego nie
    odpuszczę)
    Jeśli chodzi o aparat to i tak nie będzie lepszy niż w Lumii 1020 którą
    i tak mam zawsze w pobliżu.
    Kurde takie czasy że nosi się powerbanka to i można drugi telefon :-)

  • 8. Data: 2016-12-11 15:59:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 15:42, ToMasz pisze:
    > a czy ten model to dobry telefon w tej cenie? Czy to niema znaczenia?
    > ToMasz

    Rzuć coś konkurencyjnego z naciskiem na baterię.

  • 9. Data: 2016-12-11 16:31:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.12.2016 o 15:59, z pisze:

    > Rzuć coś konkurencyjnego z naciskiem na baterię.

    inaczej. yotaphone2, za115usd. Ktoś o nim wspominał ze 2 tygodnie temu.
    na tym drugim ekranie to może dłuuuuugo działać. O ile ja widze
    dzisiejsze telefony z androidem, to wielkość (pojemność) baterii owszem
    wpływa na długość czasu działania, ale w kieszeni. Jeśli będziesz
    oglądał filmy na YT z LTE na różnych telefonach, z różnymi bateriami to
    różnice w czasie działania będą.... nie za duże.

    ToMasz

  • 10. Data: 2016-12-11 18:09:35

    W dniu 2016-12-11 o 16:31, ToMasz pisze:
> [...]
    > oglądał filmy na YT z LTE na różnych telefonach, z różnymi bateriami to
    > różnice w czasie działania będą.... nie za duże.

    Przegapiłem okazję bo ten xiaomi był w sklepie stacjonarnym x-kom rzut
    beretem ode mnie. Jakoś wolę mieć kontakt z człowiekiem u którego już
    kupę szmalu wydałem ;-)
    Myślę że kupowanie baterii 2000 grozi niedoczekaniem wieczora w
    cokolwiek zaawansowanym użytkowaniu.
    Nigdy więcej.