  • 11. Data: 2016-12-11 18:17:21
    Temat: Re: Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
    Od: atm <...@v...pl>

    > Przegapiłem okazję bo ten xiaomi był w sklepie stacjonarnym x-kom rzut
    > beretem ode mnie. Jakoś wolę mieć kontakt z człowiekiem u którego już
    > kupę szmalu wydałem ;-)
    > Myślę że kupowanie baterii 2000 grozi niedoczekaniem wieczora w
    > cokolwiek zaawansowanym użytkowaniu.
    > Nigdy więcej.

    Jednak (jesli nie bierzesz na firme) kupujac wysylkowo masz 2 tygodnie
    na rozmyslenie sie gdyby ta chinszczyzna Ci nie podeszla.

  • 12. Data: 2016-12-11 18:30:49
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 11.12.2016 o 16:31, ToMasz pisze:

    > inaczej. yotaphone2, za115usd. Ktoś o nim wspominał ze 2 tygodnie temu.
    > na tym drugim ekranie to może dłuuuuugo działać.

    Owszem, może. Tylko po kiego Ci smartfon, skoro chcesz tak go używać.

    O ile ja widze
    > dzisiejsze telefony z androidem, to wielkość (pojemność) baterii owszem
    > wpływa na długość czasu działania, ale w kieszeni. Jeśli będziesz
    > oglądał filmy na YT z LTE na różnych telefonach, z różnymi bateriami to
    > różnice w czasie działania będą.... nie za duże.

    Bo to jest smartfon, a nie telefon. Taka jego "uroda", że jak go
    intensywnie używasz, to szybko pada bateria/akumulator. Czasy 3 tygodni
    na jednym ładowaniu, vide 6210/6310 odeszły w przeszłość.
    "skończyła się pewna epoka", jak to powiedział Gustaw Kramer ;-)

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 13. Data: 2016-12-11 18:32:00
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2016-12-11 o 15:59, z pisze:

    > Rzuć coś konkurencyjnego z naciskiem na baterię.

    Może nie demon szybkości, ale teść ostatnio przedłużał umowę i kupił LG
    X power. Jak zobaczyłem jaki ma czas "ekranu" to zwątpiłem. Ponad 10h i
    zostało 30%. Używa tak samo jak wcześniej Sama S4 i różnica jest kolosalna.

  • 15. Data: 2016-12-11 19:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik SERG m...@p...fm ...

    > Z Allegro był bym ostrożny.
    > Część może lecieć z aliexpress.com :) więc lepiej ominąć pośrednika.

    Trzeba wybrac takiego co sprzedaje z Polski i wystawia fakture.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 14. Data: 2016-12-11 19:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > 2Giga RAM, płynność (podobno) bateria 4000 (to priorytet tego nie
    > odpuszczę)
    > Jeśli chodzi o aparat to i tak nie będzie lepszy niż w Lumii 1020
    > którą i tak mam zawsze w pobliżu.
    > Kurde takie czasy że nosi się powerbanka to i można drugi telefon :-)

    A ekran 5 czy 5,5?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 16. Data: 2016-12-11 22:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik maderos m...@t...net ...

> [...]
    > LG X power. Jak zobaczyłem jaki ma czas "ekranu" to zwątpiłem. Ponad
    > 10h i zostało 30%. Używa tak samo jak wcześniej Sama S4 i różnica jest

    No tak, ale on ma taka sama baterie jak przykładowo xiaomi redmi note 4 czy
    redmi 3s.
    A ten ma 4 rdzeniowego mediateka, tamte 6 badz 8-rdzeniowego snapdragona -
    nie ma w ogole co porównywać.

    Jak ci nie zalezy na fakturze vat to moze kup bezposrednio z chin - wydasz
    500-550zł .
    No chyba ze ci vat doolicza. To juz zalezy gdzie mieszkasz i ile masz
    szczescia.

    Poczytaj na telchina.pl

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 17. Data: 2016-12-12 13:03:54
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 22:00, Budzik pisze:
    > Jak ci nie zalezy na fakturze vat to moze kup bezposrednio z chin - wydasz
    > 500-550zł .
    > No chyba ze ci vat doolicza. To juz zalezy gdzie mieszkasz i ile masz
    > szczescia.

    Mi doliczyli wyszło razem 770 PLN za Redmi Note 3 3/64 GB wersja CE z
    gwarancją na Polskę. W X-Komp to kosztuje 1299 PLN wiec i tak jestem
    zadowolony jak diabli.
    Nie wiem na jakiej oni marży jadą, ale przeginają stanowczo.

    --
    AWa.

  • 18. Data: 2016-12-12 13:20:04
    Od: atm <...@v...pl>

    > Mi doliczyli wyszło razem 770 PLN za Redmi Note 3 3/64 GB wersja CE z
    > gwarancją na Polskę. W X-Komp to kosztuje 1299 PLN wiec i tak jestem

    Gdzie kupowales? W jaki sposob realizowana jest gwarancja na PL?

  • 19. Data: 2016-12-12 13:51:55
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2016-12-12 o 13:20, atm pisze:

    > Gdzie kupowales? W jaki sposob realizowana jest gwarancja na PL?

    Aliexpress, mieli akurat promocję w sklepie na 11-11 a i dolar jeszcze
    kosztował normalnie.
    https://www.aliexpress.com/item//32717858702.html

    Tu jest opis gwarancji:
    https://trade.aliexpress.com/issue/warranty/warranty
    Introduction.htm?warrantyType=exchangeOnly

    Z mojego doświadczenia z innymi zakupami, Chińczyk po prostu wymienia i
    się nie pier..., Polak zaś kombinuje jak tu cię wyr... i nie uwzględnić
    gwarancji z byle powodu. Taki dziwny model biznesowy mamy....
    Jeśli ktoś ma wątpliwości to polecam google i frazę " gwarancja x-komp".

    --
    AWa.

  • 20. Data: 2016-12-12 13:53:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 12.12.2016 13:51, Andrzej W. wrote:

> [...]
    > gwarancji z byle powodu. Taki dziwny model biznesowy mamy....
    > Jeśli ktoś ma wątpliwości to polecam google i frazę " gwarancja x-komp".

    Dzieki za info :)