    From: ToMasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Xiaomi
    Date: Sun, 29 Jun 2014 16:21:27 +0200

    W dniu 22.06.2014 22:15, Paweł Muszynski pisze:

    > W zeszłą środę odebrałem na poczcie Xiaomi Redmi Note dla żony.
    >
    > Zapłaciłem za niego na Aliexpress ok. 186 USD, ma 5,5", 8-rdzeniowy
    > procesor, 2 GB RAM.
    >
    > I gdyby żona się zgodziła, zamieniłbym się z nią i oddał swojego SGS4 -
    > jakość wykonania równie dobra, duży ekran.
    > Nie gram w żadne obciążające gry, więc nie wypowiem się na temat
    > wydajności - oba telefony działają płynnie, pewnie połowa obecnie
    > sprzedawanych działa równie dobrze.
    >
    > MIUI jest genialne, ściągnięte z MIUI Polska jest w 99,99%
    > przetłumaczone (znalazłem chyba 2 teksty po angielsku).

> [...]
    do mnie przyszedł Landvo L900. niestety przeszedł przez urząd celny,
    gdzie musiałem zapłacić vat.
    Telefon ma 1gb ramu, 4 rdzenie i dość czystego androida. 5calowy ekran
    wygląda doskonale. Dżwięki głośne, szybkość zdumiewająca. odrazu
    zainstalowałem antutu, wynik ponad 17 tyś. to trochę gorzej niż sgs3!!
    dwie karty sim, odbiór sygnału bez zastrzeżeń.. ogólnie super telefon.
    Dlaczego kosztuje 360zł z vatem? Powoli wychodzi jego "chińskość" Otórz
    ekran świeci zawsze na maksa. tzn można go ściemnić, ale po jakimś
    czasie jest znowu na maksa. Czy to wada hardwarowa? Na 100% nie, to
    niedopracowanie. poprostu żaden inżynier testujący, (było ich kilku?)
    nie zabrał telefonu do domu i nie próbował go włączyć nocą. Nie próbował
    też jeździć z telefonem i używac nawigacji. o ile na zewnątrz łapie fixa
    w minutę, to w aucie - wcale. Również mikrofon jest lekko nieteges. O
    aparacie fotograficznym pisał nie będę. wiadmo jaki jest....
    Reasumując. Zabawka tania ale szybka. Jednak jakość ogólna - chińska
    właśnie.
    ToMasz