  • Data: 2014-07-13 20:41:57
    Temat: Re: Xiaomi
    Od: Paweł Muszynski <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-29 16:21, ToMasz pisze:
    > do mnie przyszedł Landvo L900. niestety przeszedł przez urząd celny,
    > gdzie musiałem zapłacić vat.
    > Telefon ma 1gb ramu, 4 rdzenie i dość czystego androida. 5calowy ekran
    > wygląda doskonale. Dżwięki głośne, szybkość zdumiewająca. odrazu
    > zainstalowałem antutu, wynik ponad 17 tyś. to trochę gorzej niż sgs3!!
    > dwie karty sim, odbiór sygnału bez zastrzeżeń.. ogólnie super telefon.
    > Dlaczego kosztuje 360zł z vatem? Powoli wychodzi jego "chińskość" Otórz
    > ekran świeci zawsze na maksa. tzn można go ściemnić, ale po jakimś
> [...]

    Pytanie było o Xiaomi, a nie o Landvo - nie wrzucaj całych Chin do
    jednego worka.

    Po 3 tygodniach użytkowania Xiaomi Redmi Note podtrzymuję zdanie o
    jakości tegóż.
    Jedyny problem jaki miałem, to błąd w aplikacji budzika - ale pomogła
    instalacja innej z marketu - więc nie uważam tego za poważny problem.

    Z GPS problemu nie ma - fixa łapie porównywalnie do mojego SGS 4.

    To trzeci telefon z prywatnego importu z Chin - znajomy ma ZTE,
    szwagierka Lenovo p780, teraz to Xiaomi - i wszystkie trzy polecam :-)

    Ale na zakup telefonu firmy Landvo bym się nie zdecydował.

    Paweł