eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmXiaomi › Re: Xiaomi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <lo3s6l$2v5$1@node1.news.atman.pl> <lo3sli$gpv$1@dont-email.me>
    <lo3tu9$qe6$1@speranza.aioe.org>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <lo4ae3$hid$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <lo4ae3$hid$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Xiaomi
    Date: Mon, 23 Jun 2014 14:35:46 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 41
    Message-ID: <53a81f23$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.113.88
    X-Trace: 1403526947 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2160 83.30.113.88:55301
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2698
    X-Received-Body-CRC: 151865066
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1058758
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
    W dniu 21.06.2014 16:49, Marek pisze:
    >> Ja nie wiem czy używanie pojęcia "marka" przy tego typu chińskich
    >> wyrobach nie jest nadużyciem. Marka kojarzy się nie tylko jakością
    >> ale i
    >> unikalnością pewnych cech, które są charakterystyczne dla danej
    >> marki i
    >> nie występują nigdzie indziej. W tym przypadku można mówić raczej
    >> o
    >> nazwie a nie o marce.
    >
    >coś w tym jest, ale to raczej trend światowy. Patrz kooperacja
    >peugeot-citroen. Kiedyś pratner to było to samo auto co berlingo.
    >Wiem

    To nie kooperacja, to jedna firma (PSA), powstala przez polaczenie
    dwoch starych.
    Kooperacja to jest PSA z Toyota, gdy sie ma jedna fabryke na Slowacji,
    ktora robi Aygo, C1 lub 107.

    Nie wiem czy powinienem pisac "firma", bo gdzies w starych slownikach
    mozna sie spotkac z tlumaczeniem ze to po prostu nazwa/marka.
    Moze wiec lepiej "przedsiebiorstwo".

    A czy trzeba i czy w ogole mozna isc dalej, zeby laczyc marke z
    cechami ?
    Nabywca iPhone moze bylby zdziwiony gdyby w srodku zastal Androida,
    nabywca Nokii musi sie juz z tym pogodzic.
    Cos bylo, minelo.
    Pozostaje ogolne wrazenie - ze wyroby firmy X to dobre, solidne ... a
    potem sprzedaz spada, zarzad szuka oszczednosci i marka sie psuje :-)

    >że to modele nie marki, ale nazwy mają unikalne. Telefony z windows
    >mobile też były nazywane era mda, Qtec, albo htc, pomimo ze to był
    >ten sam produkt.

    Z tym ze to nie wszystkie "z windows", ale pewne modele trafily na
    rynek pod kilkoma nazwami.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: