    Date: Sat, 21 Jun 2014 21:32:41 +0200
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Xiaomi

    W dniu 2014-06-21 18:11, ToMasz pisze:

    > 1. rozmawiamy o chińskim producencie telefonów, i polskich firmach,
    > które w polsce mają jakiś zarząd, natomiast produkują w chinach. Nie
    > wiedziałeś? Czy jesteś debilem? Nie! więc w jakim celu wyskakujesz z
    Koreą?

    Bo kurde mam ochotę i byle mały penis jak ty mi nie zabroni.

    "nie wiem czy używanie pojęcia "marka" przy tego typu chińskich wyrobach
    nie jest nadużyciem"

    wyraźnie sugeruje, że to znacznik "chiński" dyskwalifikuje do
    zaszczytnego miana marek

    > 2. CHiny i Korea to dwa bardzo różne państwa. Diametralnie różne z
    > punktu poszanowania praw autorskich/patentowych. Nie wiedziałeś? Naprawde?

    I co z tego? Weź jakieś konkluzje dopisuj do tych żałosnych spostrzeżeń
    bo zaraz mi napiszesz, że w Chinach mieszkają Azjaci. Nie wiedziałeś?
    Naprawdę?

    > uuuu, tu pojechałeś. Masz jakieś argumenty dla poparcia śmiałej tezy czy
    > szczekasz jak kundel na karawanę?

    akurat to kopanie leżącego bo flagowce samsunga są wykonane słabo co
    było nie raz wypominane i często przytaczane w flameach iphon vs. android.