eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleXS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW]Re: XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW]
    Date: Wed, 06 Jun 2012 11:52:29 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <jqn98t$93c$1@node1.news.atman.pl>
    References: <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-121-35.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1338976349 9324 89.68.121.35 (6 Jun 2012 09:52:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 09:52:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:12.0) Gecko/20120430 Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655020
    [ ukryj nagłówki ]

    On 06/06/2012 11:32 AM, Barnaba wrote:
    >
    > Objawy sa takie: na zimno odpala sprawnie i pracuje rowno. Po nagrzaniu motura (ok
    3-4 minuty jazdy)
    > zaczyna tracic moc. Pracuje rowno, ale slabnie, po czym troche sie dlawi, dwa -
    trzy razy na minute
    > piardnie i szarpnie, ale dalej jedzie, moc spada liniowo w dol, po
    czym gasnie. Jak ostygnie to
    > cykl da sie powtorzyc i tym sposobem mozna przejechac 5km :)
    > Jeszcze jest kwestia jednej dziwnej rurki. Pomiedzy dwoma wlotami powietrza do
    gaznikow jest
    > jakas rura wyrownawcza cisnienia powietrza. Od tej rury wyrownawczej (pomiedzy
    dwoma gaznikami)
    > odchodzi mniejsza rurka do dolnej czesci silnika (skrzynia?
    sprzeglo?) W trakcie jazdy odczepila
    > sie od strony wlotow powietrza do gaznika i niezle sie z niej dymilo.
    Dodam ze w manualu, na
    > schemacie nie ma tej rurki.
    >
    Pierwsze rzecz, po takim zgaśnięciu otwórz korek paliwa i nasłuchuj
    syknięcia. Jak długo stało, mogło zarosnąć odpowietrzenie zbiornika. A
    najlepiej spróbuj jazdy z otwartym korkiem. Ta rurka to pewno odma, albo
    jakiś eko-wynalazek z konkretnej wersji (moto z US, Canady mają różne
    cuda w tej kwestii).
    >
    > Nie chcialbym zajechac dziadka, a wiec prosze o pomoc. Gdzie szukac przyczyny i na
    czym sie skupic?
    > Czy jest szansa zrobic nim 70km zeby nie zajechac silnika, dokonujac jakichs
    zabiegow, korzystajac
    > z klasycznych narzedzi, bez udzialu mechanika? Na co zwrocic uwage?
    Zaplon, iskra, kable, ukl.
    > paliwowy? Czy moze jakas glebsza usterka wewnatrz silnika? Ryzykowac zabawe czy
    odpuscic i zajac
    > sie nim juz w garazu? A jezeli to drugie to kto mi pomoze w transporcie motura na
    trasie
    > Plonsk - Wawa (Bialoleka)? :)
    >
    Jak wyżej, standardowo to trzebaby przejrzeć zbiornik, kranik, gaźniki,
    świece, kable. Głębsza usterka raczej nie. Pomógłbym ale nie mam haka ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: