eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleXS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW]Re: XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW]
  • Data: 2012-06-06 14:15:02
    Temat: Re: XS 400 '79 problem z silnikiem / ew. transport potrzebny [WAW]
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 czerwca 2012 14:07:19 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

    > A mocno dymi ? Bo dym (nie mylic z mgielka olejowa) oznaczac moze
    > przedmuchy do skrzyni korbowej czyli upadle pierscienie.

    Wlasnie nie pamietam, czy byl to tylko taki konwekcyjny dymek, czy raczej dym
    wydobywajacy sie pod cisnieniem. Raczej to pierwsze, ale dosyc sporo go bylo. Czy
    pierscienie dalyby taki efekt, ze moc spadalaby wraz ze wzrostem temperatury silnika?
    Raczej temperatura powinna uszczelnic :) Po odpaleniu pracuje rowno i spokojnie
    rozpedza sie do ponad 100kmh. Dodam ze ta odma czy wsadzona we wloty powietrza czy
    tez wypuszczona w atmosfere - nie zmieniala efektu.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba