  • Data: 2011-07-01 17:19:31
    Temat: Re: XP nie widzi dysku peośba o pomoc
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 21:23:52 +0200, JoteR napisał(a):

    > Niestety, często tak.
    > Poza tym, ile razy na poradę Michała czy Piotra, żeby użyć Konsoli
    > Odzyskiwania, delikwent miotał się z płytką spreparowaną nLite z
    > ustawieniami unattended, nie mogąc jej (Konsoli) uruchomić?

    Wydaje mi się, że częściej się miotali nie próbując nawet tych kroków
    wykonać. Ale ostatnio mam taki zapieprz, że kłócić się nie będę.

    > F10 jest tylko trikiem i to mało znanym. Nawet na właściwej do tej
    > dyskusji grupie windzianej.

    A ten trick z F10 to polega na? Bo prawdę mówiąc nie kojarzę do czego toto
    służyć może. :)

    > A ty, zając, znowu bez czapki? ;->

    Na Allegro sprzedałem... Lato w końcu mamy. Przynajmniej kalendarzowe. ;)

    [ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz ]
    [ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]