    From: "newxmega" <m...@m...mm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: XMega, DMA i sygnał strobe
    Date: Tue, 29 Jun 2010 01:56:41 +0200

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message
    news:i0b3md$bhq$1@news.task.gda.pl...

    > Czyli wynika do tego, że dostęp do:
    >
    > - wewnętrznej SRAM
    > - zewnętrznej SRAM
    > - I/O
    > - EEPROM

    Ten eeprom to i tak ma małe znaczenie.
    Fajnie, że procek umie wystawić adres w środku i na zewnątrz w pamieci
    danych, równocześnie. Czyli przyspieszenie jest.chociaż jak DMA się przyśsie
    do ramu, a procek będzie chciał wewnętrzny RAM -> LD, LDS, ST, STS to co się
    stanie ?
    Albo masz DMA pomiędzy dwoma SPI ale w środku siedzi szyfrowanie AES.
    Strumień sanych niczego sobie. Można sie pokusić o drugi taki strumień tylko
    z DES-em pośrodku. Co w takim razie sie stanie z przestrzenią I/O i z
    rywalizacją o busa?
    To są ciekawe zagadnienia :-) Może ktoś to gdzieś już opisał. Trzeba
    poszukać :-)

    > Nie wiem, ja to lubie sobie w assemblerze dłubać, do C się dopiero
    > przymierzam.

    Ja od wielu lat tylko w ASM pisałem. W C mam dopiero 1 projekt ale następny
    też będzie musiał być w C ze wzgledu na matematykę. Już się nie da pisać w
    asmie tego co chcę teraz.

    No i te PDF-y są jakby inaczej pisane niż tamte do zwykłych AVR-ów. tam
    zwykle były przykłady od razu. Szukałeś np TWI i był przykład jak
    zainicjować i jak wysłac. Tutaj rozdrobnili to na wiele plików.
    Coś tam sobie skrobię na nim. Jak DMA nie ruszy od razu to później bedę
    sukcesywnie przerabiał.