  • Data: 2010-06-29 05:39:58
    Temat: Re: XMega, DMA i sygnał strobe
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "newxmega" <m...@m...mm> napisał w wiadomości
    news:i0bcqh$h40$1@opal.futuro.pl...

    > Ja od wielu lat tylko w ASM pisałem. W C mam dopiero 1 projekt ale
    > następny też będzie musiał być w C ze wzgledu na matematykę. Już się
    > nie da pisać w asmie tego co chcę teraz.

    No ja znam windziany C++ i C#, to i zwykłego C na AVR się nauczę :)

    > No i te PDF-y są jakby inaczej pisane niż tamte do zwykłych AVR-ów. tam
    > zwykle były przykłady od razu. Szukałeś np TWI i był przykład jak
    > zainicjować i jak wysłac. Tutaj rozdrobnili to na wiele plików.
    > Coś tam sobie skrobię na nim. Jak DMA nie ruszy od razu to później bedę
    > sukcesywnie przerabiał.

    Ano tak, nawet głupie TWI którego obsługa wydaje się potem banalna, za
    pierwszym razem potrafi trochę czasu zjeść. Portowanie kodu z ATMEGI16/32 na
    644P potrafi zaskoczyć jak się trafi np. na liczniki gdzie był jeden
    rejestr, a teraz są dwa.