  • 1. Data: 2009-04-08 20:44:31
    Temat: XJ 900s - sprzedam płytę...
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    ... Givi pod kufer monorack do XJ900S. Jak mi ktoś tu da
    przyzwoitą cenę od razu to nawet nie będę wystawiał. Na priva proszę.
    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 2. Data: 2009-04-08 20:46:26
    Temat: Re: XJ 900s - sprzedam płytę...
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Jacek Różański pisze:
    > ... Givi pod kufer monorack do XJ900S. Jak mi ktoś tu da przyzwoitą cenę
    > od razu to nawet nie będę wystawiał. Na priva proszę.

    Monokey dokładnie :)

  • 3. Data: 2009-04-08 21:01:52
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Jacek Różański pisze:
    > ... Givi pod kufer monorack do XJ900S.

    sama płyta jest pod konkretny motocykl?

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-04-08 21:16:52
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    (pj) pisze:

    > sama płyta jest pod konkretny motocykl?

    Ze stelażem pod XJ900s.

  • 5. Data: 2009-04-08 21:20:31
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Ze stelażem pod XJ900s.

    To teraz Jacku napisz jeszcze raz dokladnie co tak naprawde chcesz sprzedac

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-04-09 06:27:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > sama płyta jest pod konkretny motocykl?

    np XJ900 postawi na niej, a już R1 z niej spadnie. proste.

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-04-09 07:01:28
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jacek Różański" <j...@e...pl> wrote in message
    > ... Givi pod kufer monorack do XJ900S. Jak mi ktoś tu da przyzwoitą cenę
    > od razu to nawet nie będę wystawiał. Na priva proszę.

    Jak myslisz, Jacku, czy plyta nie bedzie pasowala do innego motocykla?
    ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 8. Data: 2009-04-09 08:19:18
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Jacek Różański" <j...@e...pl> wrote in message
    >
    > Jak myslisz, Jacku, czy plyta nie bedzie pasowala do innego motocykla?
    > ;)

    Qfa :)

  • 9. Data: 2009-04-09 08:21:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Qfa :)

    kufra? sprzedajesz też kufra? też do XJ900S?

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-04-09 08:24:25
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gildor pisze:

    > kufra? sprzedajesz też kufra? też do XJ900S?

    To straszne ze ludzie ze szczytow wladzy (lokalno-sportowej, ale zawsze
    wladzy) nie potrafia jasno i definitywnie okreslic celow i przedmiotow
    swego dzialania.

    Jacek ! To co Ty w koncu sprzedajesz ?

    --
    Kuczu