    From: Grzesiek <f...@i...tld>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: XHTML 2.0 RIP
    Date: Sat, 04 Jul 2009 07:56:00 +0200

    porneL pisze:
    > Tak. XHTML 5 istnieje tylko w trybie application/xhtml+xml, więc koniec
    > z udawaniem, że IE obsługuje coś, czego nie obsługuje.

    Hmm. Ale jaki to ma sens? Czytając Twój wcześniejszy post o YSOD
    pomyślałem sobie że może coś się w tej kwestii zmieniło no ale nie (XML
    parsing failed: syntax error). Czyli zostaje nam znowu negocjacja treści
    dla IE / nie IE tak jak dotychczas. Jedyna różnica jaka mi się rzuca w
    oczy jest taka, że wymyślili jakąś super nową nazwę żeby to opisać. To
    jest takie samo hackowanie jak wcześniejsze przerobienie should na may.