  • Data: 2009-07-04 16:52:47
    Temat: Re: XHTML 2.0 RIP
    Od: porneL <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 04 Jul 2009 15:47:42 +0100, Grzesiek <f...@i...tld> wrote:

    > Jak zawsze jesteś dobrze poinformowany :) To jeszcze jedno pytanie mam.
    > Dlaczego w takim razie nie text/xml? Nawet IE6 obsługuje chociaż
    > potrzebuje chwili dla siebie (czyt. długo myśli generując dokument). No
    > ale działa.

    ZTCW sam text/xml w IE nie da ci HTML - linki, formularze, itp. nie będą
    działały. W żadnym wypadku nie dostaniesz DOM z obsługą przestrzeni nazw.

    Jest jeszcze sztuczka z konwersją XML na HTML za pomocą XSLT, ale to
    uniemożliwia progresywne wyświetlanie strony, a IE i tak użyje silnika
    HTML do wyświetlenia rezultatu.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");